Podpora
- Správa kurzov a skupín
- Klienti
- Registrácie
- Dochádzka
- Platby a fakturácia
- Ako môžem prijímať platby za kurzy?
- Ako sa orientovať a vyhľadávať v platbách?
- Ako vytvoriť rôzne druhy platieb za kurz?
- Ako priradiť platby k registráciam?
- Čo je to dlžná suma?
- Ako upraviť platby na registrácii?
- Ako dať klientovi zľavu?
- Ako nastaviť automatické generovanie faktúr?
- Ako odosielať faktúry priamo na e-mail?
- Komunikácia so zákazníkmi
- Nastavenia
- Ako si založiť účet v Zooza?
- Ako sa prihlásiť do aplikácie?
- Ako nasadiť aplikáciu Zooza na váš web?
- Ako si pridať aplikáciu Zooza na plochu telefónu?
- Ako vytvoriť prístup do administrácie?
- Aké role používateľov sú?
- Ako nastaviť zobrazovanie termínov v kalendári na Vašej stránke?
- Ako prispôsobiť registračný formulár?
- Zákaznícky profil
- Lektori
- Videomanuály
Ako sa zobrazujú kurzy v zákazníckom profile?
23. 09. 2022
Zákazník vidí všetky svoje kurzy vo svojom zákazníckom profile umiestnenom na webových stránkach spoločnosti.
Kurzy sú rozdelené do nasledovných kategórií:
Prebiehajúce kurzy
- Všetky kurzy, na ktoré je zákazník registrovaný a zároveň ešte nezačali
- Všetky kurzy, na ktoré je zákazník registrovaný a zároveň ešte neskončili
V poradovníku
- Všetky kurzy, na ktoré sa zákazník prihlásil a jeho registrácia je v stave Neskoré prihlásenie alebo Poradovník
Pozor!
Pre jednorazové kurzy nie je rozhodujúci stav registrácie ale stav dochádzky. Registrácia na jednorazový kurz má vždy stav Registrovaný. To či je zákazník v poradovníku alebo nie určuje jeho dochádzkový záznam, ktorý musí byť v stave Prídem.
Ukončené kurzy
- Všetky kurzy, na ktoré bol zákazník registrovaný a zároveň skončili
- Všetky kurzy, v ktorých bol zákazník v poradovníku. Tieto sa zobrazujú po dobu jedného roka od ukončenia skupiny.