Podpora
- Správa kurzov a skupín
- Klienti
- Registrácie
- Dochádzka
- Platby a fakturácia
- Ako môžem prijímať platby za kurzy?
- Ako sa orientovať a vyhľadávať v platbách?
- Ako vytvoriť rôzne druhy platieb za kurz?
- Ako priradiť platby k registráciam?
- Čo je to dlžná suma?
- Ako upraviť platby na registrácii?
- Ako dať klientovi zľavu?
- Ako nastaviť automatické generovanie faktúr?
- Ako odosielať faktúry priamo na e-mail?
- Komunikácia so zákazníkmi
- Nastavenia
- Ako si založiť účet v Zooza?
- Ako sa prihlásiť do aplikácie?
- Ako nasadiť aplikáciu Zooza na váš web?
- Ako si pridať aplikáciu Zooza na plochu telefónu?
- Ako vytvoriť prístup do administrácie?
- Aké role používateľov sú?
- Ako nastaviť zobrazovanie termínov v kalendári na Vašej stránke?
- Ako prispôsobiť registračný formulár?
- Zákaznícky profil
- Lektori
- Videomanuály
Ako zmeniť údaje klienta?
05. 03. 2023
Zmena údajov klienta prebieha cez žiadosť, ktorú prostredníctvom aplikácie posielate nám. O vytvorení ako aj o schválení či zamietnutí žiadosti ste vždy informovaní notifikačným e-mailom.
Žiadosť o zmenu údajov klienta je potrebné vyplniť na úrovni klienta a to kliknutím na tlačidlo Opraviť údaje.
Následne sa vám zobrazí obrazovka, v rámci ktorej máte možnosť zadať novú žiadosť a zároveň máte aj prehľad všetkých založených požiadaviek.
Ak chcete založiť novú požiadavku kliknite na tlačidlo Nová požiadavka a vyplňte formulár.
Po vyplnení požadovaných údajov na zmenu stačí kliknúť na tlačidlo Odoslať. Vaše žiadosti si následne nájdete v zozname žiadostí a už len čakáte, kedy budú vybavené. K zmene údajov klienta zvyčajne dochádza do 2 dní od založenia žiadosti.