Podpora
- Správa kurzov a skupín
- Ako fungujú kurzy, skupiny a termíny?
- Ako vytvoriť ponuku kurzov?
- Čo je to zberný kôš?
- Ako nastaviť individuálne hodiny cez zberný kôš?
- Ako vytvoriť termíny?
- Ako robiť zmeny na termíne v kurze?
- Ako vymazať kurzy?
- Ako pracovať s fakturačnými obdobiami?
- Ako skopírovať kurzy a skupiny?
- Ako pridať 2 lektorov na jednu skupinu?
- Ako vytvoriť ponuku na letné tábory
- Klienti
- Registrácie
- Dochádzka
- Platby a fakturácia
- Ako môžem prijímať platby za kurzy?
- Ako sa orientovať a vyhľadávať v platbách?
- Ako vytvoriť rôzne druhy platieb za kurz?
- Ako priradiť platby k registráciam?
- Čo je to dlžná suma?
- Ako upraviť platby na registrácii?
- Ako dať klientovi zľavu?
- Ako nastaviť automatické generovanie faktúr?
- Ako odosielať faktúry priamo na e-mail?
- Ako vytvoriť permanentky?
- Ako spraviť šúflíky pre platby?
- Komunikácia so zákazníkmi
- Nastavenia
- Ako si založiť účet v Zooza?
- Ako sa prihlásiť do aplikácie?
- Ako nasadiť aplikáciu Zooza na váš web?
- Ako si pridať aplikáciu Zooza na plochu telefónu?
- Ako vytvoriť prístup do administrácie?
- Aké role používateľov sú?
- Ako nastaviť zobrazovanie termínov v kalendári na Vašej stránke?
- Ako prispôsobiť registračný formulár?
- Ako nastaviť VOP,GDPR a iné súhlasy?
- Zákaznícky profil
- Lektori
- Videomanuály
- Ako sa vyznať v platbách na registrácii?
- Vytvorenie platobnej šablóny
- Ako pridať platobné šablóny na kurz/skupinu?
- Ako pridať platobnú šablónu na registrácii?
- Ako pridať N termínovú platobnú šablónu na registrácii?
- Ako pridať platobnú šablónu s fixnými splátkami na registráciu?
- Ak sa vyznať v kurzoch?
- Ako vyzerá profil Lektora?
- Ako vyzerá profil klienta?
- Ako začať v zooze?
- Úvod - prihlásenie do aplikácie a prehľad úvodnej stránky
- Prvé nastavenie - prístupy pre členov tímu
- Druhé nastavenie - vytvorenie miesta
- Tretie nastavenie - vytvorenie fakturačných skupín
- Všeobecné nastavenia - max. počet prenesených hodín a extra kapacita v skupinách
- Všeobecné nastavenia - limit pre odhlásenie z plánovanej hodiny
- Všeobecné nastavenia - správa dochádzky pre lektora
- Všeobecné nastavenia - správa dostupnosti
- Vytvorenie kurzu
- Nastavenia kurzov - cena a platby, náhradné hodiny, online registrácia, hodnotenia
- Vytvorenie skupiny a termínov
Ako vyhľadávať registrácie?
20. 09. 2022
Po dlhšom používaní aplikácie Zooza ste sa určite dostali do stavu, kedy máte registrácii tak veľa, že ich neviete ľahko vyhľadať.
Mysleli sme na to a preto máte v aplikácii možnosť detailnej filtrácie.
Všetky registrácie, ktoré boli kedy vytvorené nájdete v záložke Registrácie. V tejto časti viete nastaviť filter podľa Vašich požiadaviek a tak vyhľadať potrebné registrácie.
Správnym nastavením filtra sa viete dostať k potrebným údajom. Filter viete nastaviť s nasledovnými podmienkami:
- Klient – meno a priezvisko klienta alebo e-mail
- Fakturačné obdobie – fakturačné obdobie, do ktorého bola registrácia zaradená podľa registrácie v kurze
- Typ registrácie – či sa jedná o riadnu registráciu, v poradovníku, neskoro prihlásenú alebo vymazanú
- Zvoľ kurz – zaradenie registrácie v kurze
- Zobraziť skupiny v – miesto konania kurzu
- Lektor – sprevádzajúca osoba na kurze
- Fakturácia – či bola registrácia čiastočne uhradená, zaplatená, nezaplatená, zaplatená viac
V rozšírených možnostiach si môžete nastaviť aj zobrazenie neaktívnych skupín a klientov, prípadne zobrazenie registrácii podľa konkrétnej ID/variabilného symbolu platby.
Najčastejšie vyhľadávanými údajmi sú registrácie ku konkrétnemu kurzu. V tomto prípade je potrebné nastaviť filter v časti Zvoľ kurz a stlačiť tlačidlo Vyhľadať.