Podpora
- Správa kurzov a skupín
- Ako fungujú kurzy, skupiny a termíny?
- Ako vytvoriť ponuku kurzov?
- Čo je to zberný kôš?
- Ako nastaviť individuálne hodiny cez zberný kôš?
- Ako vytvoriť termíny?
- Ako robiť zmeny na termíne v kurze?
- Ako vymazať kurzy?
- Ako pracovať s fakturačnými obdobiami?
- Ako skopírovať kurzy a skupiny?
- Ako pridať 2 lektorov na jednu skupinu?
- Ako vytvoriť ponuku na letné tábory
- Klienti
- Registrácie
- Dochádzka
- Platby a fakturácia
- Ako môžem prijímať platby za kurzy?
- Ako sa orientovať a vyhľadávať v platbách?
- Ako vytvoriť rôzne druhy platieb za kurz?
- Ako priradiť platby k registráciam?
- Čo je to dlžná suma?
- Ako upraviť platby na registrácii?
- Ako dať klientovi zľavu?
- Ako nastaviť automatické generovanie faktúr?
- Ako odosielať faktúry priamo na e-mail?
- Ako vytvoriť permanentky?
- Ako spraviť šúflíky pre platby?
- Komunikácia so zákazníkmi
- Nastavenia
- Ako si založiť účet v Zooza?
- Ako sa prihlásiť do aplikácie?
- Ako nasadiť aplikáciu Zooza na váš web?
- Ako si pridať aplikáciu Zooza na plochu telefónu?
- Ako vytvoriť prístup do administrácie?
- Aké role používateľov sú?
- Ako nastaviť zobrazovanie termínov v kalendári na Vašej stránke?
- Ako prispôsobiť registračný formulár?
- Ako nastaviť VOP,GDPR a iné súhlasy?
- Zákaznícky profil
- Lektori
- Videomanuály
- Ako sa vyznať v platbách na registrácii?
- Vytvorenie platobnej šablóny
- Ako pridať platobné šablóny na kurz/skupinu?
- Ako pridať platobnú šablónu na registrácii?
- Ako pridať N termínovú platobnú šablónu na registrácii?
- Ako pridať platobnú šablónu s fixnými splátkami na registráciu?
- Ak sa vyznať v kurzoch?
- Ako vyzerá profil Lektora?
- Ako vyzerá profil klienta?
- Ako začať v zooze?
- Úvod - prihlásenie do aplikácie a prehľad úvodnej stránky
- Prvé nastavenie - prístupy pre členov tímu
- Druhé nastavenie - vytvorenie miesta
- Tretie nastavenie - vytvorenie fakturačných skupín
- Všeobecné nastavenia - max. počet prenesených hodín a extra kapacita v skupinách
- Všeobecné nastavenia - limit pre odhlásenie z plánovanej hodiny
- Všeobecné nastavenia - správa dochádzky pre lektora
- Všeobecné nastavenia - správa dostupnosti
- Vytvorenie kurzu
- Nastavenia kurzov - cena a platby, náhradné hodiny, online registrácia, hodnotenia
- Vytvorenie skupiny a termínov
Vlastné náhradné hodiny
23. 09. 2022
Štandardne náhradné hodiny fungujú na princípe uvoľneného miesta. To znamená, že ak sa v už vytvorenom termíne v inej skupine ako tej, kde je klient prihlásený uvoľní miesto, klient sa na toto miesto môže prihlásiť na náhradnú hodinu.
Sú ale typy kurzov, pri ktorých je takéto využívanie náhradných hodín nepraktické. Ide primárne o individuálnu výučbu. Ako príklad môžeme uviesť klavír, alebo psychologické poradenstvo. V týchto prípadoch, je dôležité mať možnosť nahradiť si odhlásenú hodinu s konkrétnym lektorom v závislosti od jeho dostupnosti.
Preto sme do nastavení náhradných hodín pridali možnosť vytvárania takzvaných vlastných náhradných hodín.
Ak je táto možnosť zapnutá, okrem štandardných, môže klient požiadať aj o vlastný termín náhradnej hodiny.
Ako to funguje z pohľadu klienta?
Klient si odhlási termín ako obvykle. Pri voľbe Vybrať náhradný termín sa mu pod zoznamom štandardných náhradných hodín (zoznam sa zobrazí iba ak nejaké dostupné sú) zobrazí formulár, v ktorom môže upresniť svoju požiadavku:
Môže si vybrať deň (minimálne plus tri dni od dnešného dátumu), ďalej si môže vybrať orientačný alebo presný čas.
Následne je potrebné overiť dostupnosť termínu:
Na základe aktuálnej dostupnosti lektora sa vyhodnotí, či je lektor v tomto čase dostupný alebo nie. Požiadavku je možné odoslať iba v prípade, ak lektor dostupný je.
Po potvrdení požiadavky sa v dochádzke zobrazí informácia o vyžiadanom termíne:
Požiadavku na náhradnú hodinu môže klient zrušiť, ak si ju medzičasom rozmyslí.
Po potvrdení požiadavky lektorom, klient dostane emailovú notifikáciu buď o jej schválení alebo neschválení.
Ako to funguje z pohľadu lektora?
Po vytvorení požiadavky je lektor upozornený emailovou notifikáciou.
V dochádzke na detaile registrácie alebo aj v rámci kalendárového pohľadu sa takéto požiadavky zobrazujú nasledovne:
Lektor teda stále môže vybrať aj štandardnú náhradnú hodinu, no predpokladá sa, že sa k požiadavke zákazníka vyjadrí.
Pri vybavovaní požiadavky lektor vidí sumarizáciu skupiny o ktorú ide:
Zároveň vidí aktuálny kalendár lektora na pre zvolené časové obdobie:
Šrafovaná plocha zobrazuje časové okno v ktorom klient preferuje náhradnú hodinu. Zelená plocha zobrazuje časové okno kedy sa reálne hodina uskutoční.
Lektor môže upraviť požadovaný čas aj dátum podľa svojich potrieb
Následne lektor požiadavku schváli alebo zamietne.
V prípade jej schválenia klient obdrží notifikáciu a požadovaný termín sa automaticky vytvorí a zároveň naň je klient prihlásený.
V prípade zamietnutia požiadavky je potrebné aby lektor zamietnutie zdôvodnil a toto zdôvodnenie príde automaticky klientovi ako notifikácia.
Náhradné termíny sa vytvárajú v rámci skupiny, do ktorej je klient prihlásený a sú aj zvýraznené:
Nastavenia
Pre zapnutie vlastných náhradných hodín sú dostupné tri nové nastavenia vo vlastnostiach kurzu:
Povolenie vlastných náhradných hodín
Zapína alebo vypína funkcionalitu vlastných náhradných hodín v takom režime, ako bol doteraz popisovaný.
Automatické schvaľovanie vlastných náhradných hodín
V prípade, ak chcete lektorov odbremeniť od vybavovania požiadaviek, môžete povoliť automatické schvaľovanie náhradných hodín. Upozorňujeme, že na správne a korektné fungovanie je dôležité, aby lektori mali vyplnenú svoju dostupnosť. Inak sa môže stať, že prídu požiadavky na náhradné hodiny v časoch, kedy to lektorom nevyhovuje.
Kombinácia štandardných a vlastných hodín
Za normálnych okolností by sa bez dodatočných nastavení zobrazovali klientom aj štandardné náhradné hodiny. Ak si toto neželáte a chcete umožniť klientom iba vlastné náhradné hodiny, je potrebné nastaviť vlastnosti kreditov takto:
To znamená, že klientom sa nebudú zobrazovať v ponuke náhradné hodiny mimo jeho skupiny.
Ako fungujú prípadné zmeny?
Ak je potrebné aby sa zákazník z hodiny odhlásil, môže tak urobiť ako obvykle. Je možné zároveň hodinu preplánovať – presunúť na iný termín, toto ale vie urobiť iba lektor. Klient o takúto zmenu požiadať nevie.