Podpora
- Správa kurzov a skupín
- Ako fungujú kurzy, skupiny a termíny?
- Ako vytvoriť ponuku kurzov?
- Čo je to zberný kôš?
- Ako nastaviť individuálne hodiny cez zberný kôš?
- Ako vytvoriť termíny?
- Ako robiť zmeny na termíne v kurze?
- Ako vymazať kurzy?
- Ako pracovať s fakturačnými obdobiami?
- Ako skopírovať kurzy a skupiny?
- Ako pridať 2 lektorov na jednu skupinu?
- Ako vytvoriť ponuku na letné tábory
- Klienti
- Registrácie
- Dochádzka
- Platby a fakturácia
- Ako môžem prijímať platby za kurzy?
- Ako sa orientovať a vyhľadávať v platbách?
- Ako vytvoriť rôzne druhy platieb za kurz?
- Ako priradiť platby k registráciam?
- Čo je to dlžná suma?
- Ako upraviť platby na registrácii?
- Ako dať klientovi zľavu?
- Ako nastaviť automatické generovanie faktúr?
- Ako odosielať faktúry priamo na e-mail?
- Ako vytvoriť permanentky?
- Ako spraviť šúflíky pre platby?
- Komunikácia so zákazníkmi
- Nastavenia
- Ako si založiť účet v Zooza?
- Ako sa prihlásiť do aplikácie?
- Ako nasadiť aplikáciu Zooza na váš web?
- Ako si pridať aplikáciu Zooza na plochu telefónu?
- Ako vytvoriť prístup do administrácie?
- Aké role používateľov sú?
- Ako nastaviť zobrazovanie termínov v kalendári na Vašej stránke?
- Ako prispôsobiť registračný formulár?
- Ako nastaviť VOP,GDPR a iné súhlasy?
- Zákaznícky profil
- Lektori
- Videomanuály
- Ako sa vyznať v platbách na registrácii?
- Vytvorenie platobnej šablóny
- Ako pridať platobné šablóny na kurz/skupinu?
- Ako pridať platobnú šablónu na registrácii?
- Ako pridať N termínovú platobnú šablónu na registrácii?
- Ako pridať platobnú šablónu s fixnými splátkami na registráciu?
- Ak sa vyznať v kurzoch?
- Ako vyzerá profil Lektora?
- Ako vyzerá profil klienta?
- Ako začať v zooze?
- Úvod - prihlásenie do aplikácie a prehľad úvodnej stránky
- Prvé nastavenie - prístupy pre členov tímu
- Druhé nastavenie - vytvorenie miesta
- Tretie nastavenie - vytvorenie fakturačných skupín
- Všeobecné nastavenia - max. počet prenesených hodín a extra kapacita v skupinách
- Všeobecné nastavenia - limit pre odhlásenie z plánovanej hodiny
- Všeobecné nastavenia - správa dochádzky pre lektora
- Všeobecné nastavenia - správa dostupnosti
- Vytvorenie kurzu
- Nastavenia kurzov - cena a platby, náhradné hodiny, online registrácia, hodnotenia
- Vytvorenie skupiny a termínov
Ako zverejniť súbory pre zákazníkov?
23. 09. 2022
Niekedy sa stáva, že potrebujete vašim zákazníkom odovzdať elektronické dokumenty. Či už je to formulár, ktorý potrebujete mať vyplnený, alebo podklady pre výučbu.
V rámci Zooza máte dve možnosti akými môžete dokumenty zverejňovať:
Pre všetkých registrovaných okamžite po registrácii alebo zaplatení
V detaile každej skupiny je možné pridať video, súbor alebo URL adresu. Všetky typy súborov musia byť nahrané do aplikácie v časti Produkty - Vytvoriť nový produkt.
Každému typu súboru je možné individuálne nastaviť jeho viditeľnosť. Či má byť viditeľný okamžite po registrácii, alebo až po označení registrácie ako uhradenej.
Po absolvovaní termínu
Súbor môžete sprístupniť zákazníkom aj po absolvovaní termínu. Takéto súbory sú dostupné všetkým zákazníkom, ktorí majú registráciu v stave Uhradená a zároveň už termín začal alebo skončil.
Dokumenty sa pripájajú obdobným spôsobom ako v prípade skupiny s jediným rozdielom – nenastavuje sa viditeľnosť súboru.
Pre priloženie súboru k termínu choďte do kalendáru, nájdite svoj termín a vpravo vedľa názvu termínu kliknite na tlačítko Zmeniť.
Následne vyberte produkt pre termín a kliknite na tlačidlo Uložiť.
Ako uvidia zákazníci súbory vo svojom profile?
Klienti uvidia súborý v prehľade kurzu alebo v samostatných záložkách.