Podpora
- Správa kurzov a skupín
- Ako fungujú kurzy, skupiny a termíny?
- Ako vytvoriť ponuku kurzov?
- Čo je to zberný kôš?
- Ako nastaviť individuálne hodiny cez zberný kôš?
- Ako vytvoriť termíny?
- Ako robiť zmeny na termíne v kurze?
- Ako vymazať kurzy?
- Ako pracovať s fakturačnými obdobiami?
- Ako skopírovať kurzy a skupiny?
- Ako pridať 2 lektorov na jednu skupinu?
- Ako vytvoriť ponuku na letné tábory
- Klienti
- Registrácie
- Dochádzka
- Platby a fakturácia
- Ako môžem prijímať platby za kurzy?
- Ako sa orientovať a vyhľadávať v platbách?
- Ako vytvoriť rôzne druhy platieb za kurz?
- Ako priradiť platby k registráciam?
- Čo je to dlžná suma?
- Ako upraviť platby na registrácii?
- Ako dať klientovi zľavu?
- Ako nastaviť automatické generovanie faktúr?
- Ako odosielať faktúry priamo na e-mail?
- Ako vytvoriť permanentky?
- Ako spraviť šúflíky pre platby?
- Komunikácia so zákazníkmi
- Nastavenia
- Ako si založiť účet v Zooza?
- Ako sa prihlásiť do aplikácie?
- Ako nasadiť aplikáciu Zooza na váš web?
- Ako si pridať aplikáciu Zooza na plochu telefónu?
- Ako vytvoriť prístup do administrácie?
- Aké role používateľov sú?
- Ako nastaviť zobrazovanie termínov v kalendári na Vašej stránke?
- Ako prispôsobiť registračný formulár?
- Ako nastaviť VOP,GDPR a iné súhlasy?
- Zákaznícky profil
- Lektori
- Videomanuály
- Ako sa vyznať v platbách na registrácii?
- Vytvorenie platobnej šablóny
- Ako pridať platobné šablóny na kurz/skupinu?
- Ako pridať platobnú šablónu na registrácii?
- Ako pridať N termínovú platobnú šablónu na registrácii?
- Ako pridať platobnú šablónu s fixnými splátkami na registráciu?
- Ak sa vyznať v kurzoch?
- Ako vyzerá profil Lektora?
- Ako vyzerá profil klienta?
- Ako začať v zooze?
- Úvod - prihlásenie do aplikácie a prehľad úvodnej stránky
- Prvé nastavenie - prístupy pre členov tímu
- Druhé nastavenie - vytvorenie miesta
- Tretie nastavenie - vytvorenie fakturačných skupín
- Všeobecné nastavenia - max. počet prenesených hodín a extra kapacita v skupinách
- Všeobecné nastavenia - limit pre odhlásenie z plánovanej hodiny
- Všeobecné nastavenia - správa dochádzky pre lektora
- Všeobecné nastavenia - správa dostupnosti
- Vytvorenie kurzu
- Nastavenia kurzov - cena a platby, náhradné hodiny, online registrácia, hodnotenia
- Vytvorenie skupiny a termínov
Ako spravuje dochádzku klient?
23. 09. 2022
Klient si môže spravovať svoju dochádzku v časti Profil po prihlásení sa do účtu v rámci Vašej webovej stránky.
V rámci profilu sa klientovi zobrazia všetky kurzy, ktoré:
- prebiehajú – zobrazí sa zoznam kurzov, na ktoré je klient prihlásený a zároveň nie sú ukončené
- sú ukončené – zobrazí sa zoznam kurzov, na ktoré bol klient prihlásený, ale už boli ukončené
- sú v poradovníku – zobrazí sa zoznam kurzov, na ktoré je klient prihlásený, ale ich kapacita už bola v čase prihlasovania plná.
Klient má možnosť spravovať svoju dochádzku len v práve prebiehajúcich kurzoch a to nasledovne:
- kliknite na názov kurzu, kde chcete svoju dochádzku spravovať
- v časti Naplánované hodiny kliknite na tlačidlo Odhlásiť pri termíne, ktorého sa nechcete zúčastniť
Poznámka: Pri každom termíne je klient upozornení, do akého času, je možné sa odhlásiť a mať tak možnosť si následne čerpať náhradnú hodinu.
- Po kliknutí na tlačidlo Odhlásiť je klientovi naskytnutá možnosť si vybrať náhradnú hodinu zo zoznamu termínov alebo vyžiadať si vlastnú náhradnú hodinu. Viac informácií o vlastných náhradných hodinách nájdete TU
- v zozname hodín si môže klient vyhľadať svoju náhradnú hodinu podľa Miesta, Názvu kurzu alebo podľa Lektora. Svoj výber klient potvrdí kliknutím na tlačidlo Vybrať
Po vybratí náhradnej hodiny sa klientovi zmení pohľad na dochádzku nasledovne.
Je v nej informovaný, z ktorého termínu sa odhlásil, či si vybral náhradnú hodinu a taktiež informácie o vybraných náhradných hodinách.
V tejto chvíli má klient stále možnosť svoj výber náhradnej hodiny zmeniť alebo sa z nej odhlásiť. Avšak, odhlásením z náhradnej hodiny stratí nárok na túto hodinu a nebude si ju už môcť vyčerpať.
Poznámka: O každej zmene vykonanej v rámci dochádzky je klient informovaný notifikačným e-mailom.
Každý profil klienta sa vizuálne prispôsobuje farebnosti vášho webu. Pozrite si ukážky.