Podpora
- Správa kurzov a skupín
- Ako fungujú kurzy, skupiny a termíny?
- Ako vytvoriť ponuku kurzov?
- Čo je to zberný kôš?
- Ako nastaviť individuálne hodiny cez zberný kôš?
- Ako vytvoriť termíny?
- Ako robiť zmeny na termíne v kurze?
- Ako vymazať kurzy?
- Ako pracovať s fakturačnými obdobiami?
- Ako skopírovať kurzy a skupiny?
- Ako pridať 2 lektorov na jednu skupinu?
- Ako vytvoriť ponuku na letné tábory
- Klienti
- Registrácie
- Dochádzka
- Platby a fakturácia
- Ako môžem prijímať platby za kurzy?
- Ako sa orientovať a vyhľadávať v platbách?
- Ako vytvoriť rôzne druhy platieb za kurz?
- Ako priradiť platby k registráciam?
- Čo je to dlžná suma?
- Ako upraviť platby na registrácii?
- Ako dať klientovi zľavu?
- Ako nastaviť automatické generovanie faktúr?
- Ako odosielať faktúry priamo na e-mail?
- Ako vytvoriť permanentky?
- Ako spraviť šúflíky pre platby?
- Komunikácia so zákazníkmi
- Nastavenia
- Ako si založiť účet v Zooza?
- Ako sa prihlásiť do aplikácie?
- Ako nasadiť aplikáciu Zooza na váš web?
- Ako si pridať aplikáciu Zooza na plochu telefónu?
- Ako vytvoriť prístup do administrácie?
- Aké role používateľov sú?
- Ako nastaviť zobrazovanie termínov v kalendári na Vašej stránke?
- Ako prispôsobiť registračný formulár?
- Ako nastaviť VOP,GDPR a iné súhlasy?
- Zákaznícky profil
- Lektori
- Videomanuály
- Ako sa vyznať v platbách na registrácii?
- Vytvorenie platobnej šablóny
- Ako pridať platobné šablóny na kurz/skupinu?
- Ako pridať platobnú šablónu na registrácii?
- Ako pridať N termínovú platobnú šablónu na registrácii?
- Ako pridať platobnú šablónu s fixnými splátkami na registráciu?
- Ak sa vyznať v kurzoch?
- Ako vyzerá profil Lektora?
- Ako vyzerá profil klienta?
- Ako začať v zooze?
- Úvod - prihlásenie do aplikácie a prehľad úvodnej stránky
- Prvé nastavenie - prístupy pre členov tímu
- Druhé nastavenie - vytvorenie miesta
- Tretie nastavenie - vytvorenie fakturačných skupín
- Všeobecné nastavenia - max. počet prenesených hodín a extra kapacita v skupinách
- Všeobecné nastavenia - limit pre odhlásenie z plánovanej hodiny
- Všeobecné nastavenia - správa dochádzky pre lektora
- Všeobecné nastavenia - správa dostupnosti
- Vytvorenie kurzu
- Nastavenia kurzov - cena a platby, náhradné hodiny, online registrácia, hodnotenia
- Vytvorenie skupiny a termínov
Aké role používateľov sú?
03. 04. 2023
Majiteľ
Má prístup do všetkých kútov administrácie bez obmedzení.
Asistent
Rola asistenta je určená pre človeka, ktorý vám pomáha pri organizácii kurzov a teda ma široké práva v rámci aplikácie. Má právo spravovať lektorov na úrovni ich dochádzky či skupiny, na ktorej môže nahadzovať termíny a meniť lektorov, ktorí danú skupinu/termín majú pridelený. Samozrejmosťou je právo na správu klientov a to jeho dochádzky a platieb (len nahadzovanie úhrad, nie úprava či zmena) pričom vidí všetky osobné údaje daného klienta. Asistent, ale nemôže komunikovať na vašich klientov ako ani nemôže spravoať prístupy pre organizáciu.
Lektor
Vidí všetky svoje termíny a termíny a skupiny, aj iných lektorov, na ktorých je priradený. Lektor má sprístupnenú aj časť kalendár, môže vykonávať zapisovanie dochádzky. Môže riadiť termíny - priraďovanie iným lektorom, vymazávanie, úprava. Má právo komunikovať na všetkých klientov a má právo spravovať platby klientov. Do iných častí administrácie prístup nemá.
Externý lektor
Lektor, ktorý má stále prístup do aplikácie, ale má prístupný len kalendár, kde môže spravovať len svoje termíny. Nevidí osobné údaje klientov, ich platby ani iné časti administrácie. Nemá právo komunikovať s klientami.
Neaktívny lektor
Označením používateľa ako neaktívneho lektora zamedzíte prístup do administrácie, ale zároveň nestratíte dáta, kde figuroval ako lektor.
Recepčný/á
Vidí termíny aktuálneho dňa a vie v ňom robiť dochádzku, zároveň môže zaznačovať úhrady pre jednotlivé registrácie aj mimo aktuálneho dňa. K iným častiam administrácie prístup nemá. Nemá právo komunikácie na klientov.