Podpora
- Správa kurzov a skupín
- Ako fungujú kurzy, skupiny a termíny?
- Ako vytvoriť ponuku kurzov?
- Čo je to zberný kôš?
- Ako nastaviť individuálne hodiny cez zberný kôš?
- Ako vytvoriť termíny?
- Ako robiť zmeny na termíne v kurze?
- Ako vymazať kurzy?
- Ako pracovať s fakturačnými obdobiami?
- Ako skopírovať kurzy a skupiny?
- Ako pridať 2 lektorov na jednu skupinu?
- Ako vytvoriť ponuku na letné tábory
- Klienti
- Registrácie
- Dochádzka
- Platby a fakturácia
- Ako môžem prijímať platby za kurzy?
- Ako sa orientovať a vyhľadávať v platbách?
- Ako vytvoriť rôzne druhy platieb za kurz?
- Ako priradiť platby k registráciam?
- Čo je to dlžná suma?
- Ako upraviť platby na registrácii?
- Ako dať klientovi zľavu?
- Ako nastaviť automatické generovanie faktúr?
- Ako odosielať faktúry priamo na e-mail?
- Ako vytvoriť permanentky?
- Ako spraviť šúflíky pre platby?
- Komunikácia so zákazníkmi
- Nastavenia
- Ako si založiť účet v Zooza?
- Ako sa prihlásiť do aplikácie?
- Ako nasadiť aplikáciu Zooza na váš web?
- Ako si pridať aplikáciu Zooza na plochu telefónu?
- Ako vytvoriť prístup do administrácie?
- Aké role používateľov sú?
- Ako nastaviť zobrazovanie termínov v kalendári na Vašej stránke?
- Ako prispôsobiť registračný formulár?
- Ako nastaviť VOP,GDPR a iné súhlasy?
- Zákaznícky profil
- Lektori
- Videomanuály
- Ako sa vyznať v platbách na registrácii?
- Vytvorenie platobnej šablóny
- Ako pridať platobné šablóny na kurz/skupinu?
- Ako pridať platobnú šablónu na registrácii?
- Ako pridať N termínovú platobnú šablónu na registrácii?
- Ako pridať platobnú šablónu s fixnými splátkami na registráciu?
- Ak sa vyznať v kurzoch?
- Ako vyzerá profil Lektora?
- Ako vyzerá profil klienta?
- Ako začať v zooze?
- Úvod - prihlásenie do aplikácie a prehľad úvodnej stránky
- Prvé nastavenie - prístupy pre členov tímu
- Druhé nastavenie - vytvorenie miesta
- Tretie nastavenie - vytvorenie fakturačných skupín
- Všeobecné nastavenia - max. počet prenesených hodín a extra kapacita v skupinách
- Všeobecné nastavenia - limit pre odhlásenie z plánovanej hodiny
- Všeobecné nastavenia - správa dochádzky pre lektora
- Všeobecné nastavenia - správa dostupnosti
- Vytvorenie kurzu
- Nastavenia kurzov - cena a platby, náhradné hodiny, online registrácia, hodnotenia
- Vytvorenie skupiny a termínov
Ako priradiť platby k registráciam?
08. 11. 2022
Manuálne
V detaile každej registrácie si jednoducho zaznamenáte akýkoľvek pohyb peňazí súvisiaci s danou registráciou.
Suma na úhradu vzniká automaticky pri vzniku registrácie na základe hodnoty kurzu či skupiny uvedenej v nastaveniach.
Ak je platba prijatá v plnej výške (v hotovosti alebo prevodom) stačí ak kliknete na tlačidlo Pridať úhradu a zapíšete potrebné údaje.
Ďalšia možnosť je cez tlačidlo Zobraziť platby, kde môžete klientom zadať zľavu, opraviť výšku úhrady, nastaviť splácanie (uplatniť platobnú šablónu) či vrátiť peniaze. Viac informácii o tom ako udeliť klientovi zľavu a ako pracovať s platbami klientov nájdete TU
Automaticky
Odbremeňte sa od manuálneho importovania platieb do systému. Pripravili sme pre vás možnosť párovať platby automaticky.
Aktuálne podporované banky: Tatra banka, VÚB banka, FIO banka, mBank a ČSOB.
Ako funguje automatické párovanie platieb?
- Príjemcu identifikujeme na základe IBAN-u.
Je preto potrebné mať vo všeobecných nastaveniach, alebo na úrovni kurzu zadaný IBAN. - Registráciu identifikujeme na základe Variabilného symbolu.
Vyhľadáme v systéme registrácie, ktoré majú rovnaký variabilný symbol ako práve prijatá platba. - Úhradu pripíšeme podľa sumy a stavu platby registrácie.
Aby sme sa vyhli prípadnému duplicitnému priradeniu platby, platby automaticky radíme iba na registrácie v stave Neuhradená. Zároveň platba musí zodpovedať vystavenej dlžnej sume na registrácii.
Ak sú tieto tri podmienky splnené, platba je automaticky pripísaná k registrácii. V prípade ak automatické priradenie nebolo možné, môžete v časti Platby – Automatické platby, platbu priradiť manuálne.
Automatické párovanie platieb je možné dvoma spôsobmi:
Hromadné nahrávanie cez .csv súbor
Jednoducho spravte export zoznamu platieb z Vášho Internet bankingu a nahrajte ho kedykoľvek do aplikácie.
Transakcie budú spárované podľa variabilného symbolu/čísla registrácie.
Ak sa niektoré nespárujú správne kvôli chybe vo variabilnom symbole, je možné ich následne dodatočne priradiť k akejkoľvek registrácii.
Pre vloženie súboru do aplikácie postupujte nasledovne:
Postup ako získať .csv súbor si vyhľadajte nižšie na základe Vašej banky.
Automatické párovanie cez e-mailové notifikácie
Banka začne zasielať emailové notifikácie o vašich obratoch na účte priamo do Zoozy, aby ich tá automaticky spárovala s faktúrami resp. s nákladmi a označila ich za uhradené. Stačí ak si nastavíte vo svojom internet bankingu posielanie emailových notifikácií o pohyboch na email: platby@zooza.app
Postup ako to nastaviť si vyhľadajte nižšie na základe Vašej banky.
Tatra Banka
CSV
- V časti Produkty - Účet vyberte obdobie, v rámci ktorého chcete platby spárovať (tak aby sa neprekrývali rôzne exporty).
- Zvoľte Export vo formáte CSV
E-mailové notifikácie
- V časti Produkty - Účet vyberte viac možností cez 3 bodky
- vyberte možnosť Nastavenie kritérií pre b-mail k účtu
- Vložte e-mail platby.tb@zooza.app a odošlite
VÚB Banka
CSV
- Vyberte v časti Účty možnosť Pohyby na účte
- Vyberte obdobie, v rámci ktorého chcete platby spárovať (tak aby sa neprekrývali rôzne exporty).
- Zvoľte export vo formáte CSV a kliknite na tlačidlo Odoslať
E-mailové notifikácie
- V Časti Nastavenia vyberte možnosť Upozornenia
- Vyberte možnosť Upozornenia o zrealizovanej transakcii a zadajte e-mail: platby.vub@zooza.app a potvrďte.
Fio Banka
CSV
- Vyberte v časti Prehľady možnosť Pohyby na účte
- Vyberte obdobie, v rámci ktorého chcete platby spárovať (tak aby sa neprekrývali rôzne exporty). Pričom nezabudnite označiť aj kritérium VS=Variabilný symbol do exportu
- Kliknite na ikonu stiahnuť a vyberte možnosť CSV
E-mailové notifikácie
- V nastaveniach vyberte možnosť SMS a e-mailovú notifikáciu
- V Časti Pridať notifikácie o pohyboch vyplňte e-mail platby.fio@zooza.app pre čiastku 0,01
mBank
CSV
- V časti Platby vyberte možnosť Výpis operácií.
- Vyberte obdobie, v rámci ktorého chcete platby spárovať (tak aby sa neprekrývali rôzne exporty).
- V časti Formát výpisu nastavte možnosť CSV
- Kliknite na tlačidlo Stiahnuť výpis
E-mailové notifikácie
- Kliknite na ikonu Nastavenia a vyberte možnosť Notifikácie
- Kliknite na tlačidlo Aktivovať v časti e-mail notifikácie
- Vložte e-mail platby.mbank@zooza.app a v časti Preddefinovaný balík vyberte možnosť všetko na zasielanie všetkých transakcii
Slovenská sporiteľňa
CSV
- v Nastaveniach kliknite na možnosť Export transakcií
- zaškrtnite možnosť CSV
- zadefinujte obdobie, za ktoré chcete spraviť export
- zadefinujte poradie polí - Slovenská sporiteľňa umožnuje vyexportovať údaje o platbách tak, že je pritom možné meniť poradie a zobrazovanie jednotlivých hodnôt. Aby aplikácia spracovala vaše dáta korektne, uistite sa, že v časti Polia máte jednotlivé parametre zaškrtnuté a nastavené v nasledovnom poradí:
- Dátum splatnosti
- Suma
- Mena
- Partner
- Vlastný IBAN
- Referencia platiteľa
- Popis transakcie
- Poznámka
- Variabilný symbol
Vzor CSV
E-mailové notifikácie
Podľa našich terajších informácii nastaviť si zasielanie emailových notifikácii na osobitnú emailovú adresu priamo v novom internetbankingu George nie je možné (viete si tam nastaviť len zasielanie denných výpisov a len na váš kontaktný email, čo nie je žiadúce), ale pracovníci banky s takýmto nastavením emailových notifikácií, ktoré budú zaslané hneď po obrate na účte a na osobitnú emailovú adresu (pozor, nie na kontaktnú!), dokážu pomôcť. Preto pre nastavenie tejto služby, prosím, kontaktujte svoju banku.
ČSOB
E-mailové notifikácie Internet banking 24
- Kliknite na Nastavenia a následne na Pohyby a zostatky na účtoch
- V časti Avízo o zaúčtovaní platby zaškrtnite pole e-mail a v spodnej časti obrazovky vložte e-mail platby.csob@zooza.app
E-mailové notifikácie Moja ČSOB
- Kliknite na Nastavenia a následne na Notifikácie
- V rozbalovacom poli vyberte možnosť ČSOB Podnikateľské konto a v spodnej časti obrazovky vložte e-mail platby.csob@zooza.app
- Kliknite na tlačidlo Uložiť zmeny
- Následne je ešte potrebné nastaviť spôsob zasielania notifikácii. Pre toto nastavenie kliknite na záložku Transakcie
- V časti Pohyby na účte zaškrtnite pole e-mail a potom na tlačidlo Uložiť zmeny
OTP Banka
E-mailové notifikácie
- Kliknite na záložku Žiadosti a vyberte možnosť Notifikácie
- Kliknite na tlačidlo Pridať a možnosť E-mailové notifikácie a nechajte ich zasielan na platby.otp@zooza.app
Unicredit banka
E-mailové notifikácie
Bohužiaľ, UniCredit Bank prestala v emailových notifikáciách zasielať informáciu o VS, ktorá je pre spárovanie platby s faktúrou podstatná. Notifikácie z UCB tým pádom Zooza nedokáže spárovať.
Prima banka Slovensko
E-mailové notifikácie
- Kliknite na Nastavenia a záložku E-mailová notifikácia
- V časti E-mail zasielať na adresu vložte e-mail platby.prima@zooza.app a zaškrtnite pole E-mail o obratoch na účte
- Kliknite na tlačidlo Uložiť
Čo sa deje s informáciami o úhradách v Zooze?
Každá notifikácia, ktorá do aplikácie príde je automaticky spracovávaná a je zapísaná do systému len ak sú splnené aspoň prvé dve podmienky (zhoda v čísle účtu a nájdená registrácia podľa variabilného symbolu). Všetky ostatné notifikácie o pohyboch (či už sú kreditné alebo debetné) sa zahadzujú a v systéme ich neuchovávame.