Podpora
- Správa kurzov a skupín
- Ako fungujú kurzy, skupiny a termíny?
- Ako vytvoriť ponuku kurzov?
- Čo je to zberný kôš?
- Ako nastaviť individuálne hodiny cez zberný kôš?
- Ako vytvoriť termíny?
- Ako robiť zmeny na termíne v kurze?
- Ako vymazať kurzy?
- Ako pracovať s fakturačnými obdobiami?
- Ako skopírovať kurzy a skupiny?
- Ako pridať 2 lektorov na jednu skupinu?
- Ako vytvoriť ponuku na letné tábory
- Klienti
- Registrácie
- Dochádzka
- Platby a fakturácia
- Ako môžem prijímať platby za kurzy?
- Ako sa orientovať a vyhľadávať v platbách?
- Ako vytvoriť rôzne druhy platieb za kurz?
- Ako priradiť platby k registráciam?
- Čo je to dlžná suma?
- Ako upraviť platby na registrácii?
- Ako dať klientovi zľavu?
- Ako nastaviť automatické generovanie faktúr?
- Ako odosielať faktúry priamo na e-mail?
- Ako vytvoriť permanentky?
- Ako spraviť šúflíky pre platby?
- Komunikácia so zákazníkmi
- Nastavenia
- Ako si založiť účet v Zooza?
- Ako sa prihlásiť do aplikácie?
- Ako nasadiť aplikáciu Zooza na váš web?
- Ako si pridať aplikáciu Zooza na plochu telefónu?
- Ako vytvoriť prístup do administrácie?
- Aké role používateľov sú?
- Ako nastaviť zobrazovanie termínov v kalendári na Vašej stránke?
- Ako prispôsobiť registračný formulár?
- Ako nastaviť VOP,GDPR a iné súhlasy?
- Zákaznícky profil
- Lektori
- Videomanuály
- Ako sa vyznať v platbách na registrácii?
- Vytvorenie platobnej šablóny
- Ako pridať platobné šablóny na kurz/skupinu?
- Ako pridať platobnú šablónu na registrácii?
- Ako pridať N termínovú platobnú šablónu na registrácii?
- Ako pridať platobnú šablónu s fixnými splátkami na registráciu?
- Ak sa vyznať v kurzoch?
- Ako vyzerá profil Lektora?
- Ako vyzerá profil klienta?
- Ako začať v zooze?
- Úvod - prihlásenie do aplikácie a prehľad úvodnej stránky
- Prvé nastavenie - prístupy pre členov tímu
- Druhé nastavenie - vytvorenie miesta
- Tretie nastavenie - vytvorenie fakturačných skupín
- Všeobecné nastavenia - max. počet prenesených hodín a extra kapacita v skupinách
- Všeobecné nastavenia - limit pre odhlásenie z plánovanej hodiny
- Všeobecné nastavenia - správa dochádzky pre lektora
- Všeobecné nastavenia - správa dostupnosti
- Vytvorenie kurzu
- Nastavenia kurzov - cena a platby, náhradné hodiny, online registrácia, hodnotenia
- Vytvorenie skupiny a termínov
Ako sa prihlásiť do profilu?
17. 01. 2023
Všetci klienti, ktorí si vytvoria registráciu do kurzu majú automaticky vytvorené aj používateľske konto, v rámci ktorého vidia podrobné informácie o registrácii/ách s možnosťou správy dochádzky.
Kde sa majú prihlasovať?
Na webovej stránke organizátora kurzu (Vašej webovej stránke) po kliknutí na možnosť Profil alebo Dochádzka alebo Môj profil (podľa toho ako ste si to nazvali)
Kedy sa môžu prihlasovať do svojho profilu?
Nové konto automaticky vznikne, až keď si vytvoria registráciu do niektorého kurzu.
Ako sa majú prihlasovať?
Na stránke Profil zadajú svoj e-mail, pod ktorým registráciu vytvorili a stránka im automaticky vygeneruje prihlasovací link, ktorý im zašle na zadanú e-mailu adresu. Ak zadaná e-mailová adresa nemá u Vás vytvorenú žiadnu registráciu, príde im mail s touto informáciou.
Následne keď klient klikne na prihlasovací link, bude prihlásený do konta, kde má možnosť vidieť podrobné informácie o svojej registrácii a spravovať svoju dochádzku. nemusí si pamätať heslo.
Čo robiť keď im prihlasovací e-mail neprišiel?
V prípade, že Vám klienti hlásia, že im nebol doručený e-mail s prihlasovacím linkom, môže to byť z dvoch dôvovod.
- Nemajú u Vás vytvorenú platnú registráciu alebo zadali iný e-mail ako pri registrácii na kurz.
- Spladol im e-mail do nevyžiadanej pošty alebo reklamy. Návod ako nastaviť v e-mailovej schránke, aby sa toto nedialo nájdete TU