Podpora
- Správa kurzov a skupín
- Ako fungujú kurzy, skupiny a termíny?
- Ako vytvoriť ponuku kurzov?
- Čo je to zberný kôš?
- Ako nastaviť individuálne hodiny cez zberný kôš?
- Ako vytvoriť termíny?
- Ako robiť zmeny na termíne v kurze?
- Ako vymazať kurzy?
- Ako pracovať s fakturačnými obdobiami?
- Ako skopírovať kurzy a skupiny?
- Ako pridať 2 lektorov na jednu skupinu?
- Ako vytvoriť ponuku na letné tábory
- Klienti
- Registrácie
- Dochádzka
- Platby a fakturácia
- Ako môžem prijímať platby za kurzy?
- Ako sa orientovať a vyhľadávať v platbách?
- Ako vytvoriť rôzne druhy platieb za kurz?
- Ako priradiť platby k registráciam?
- Čo je to dlžná suma?
- Ako upraviť platby na registrácii?
- Ako dať klientovi zľavu?
- Ako nastaviť automatické generovanie faktúr?
- Ako odosielať faktúry priamo na e-mail?
- Ako vytvoriť permanentky?
- Ako spraviť šúflíky pre platby?
- Komunikácia so zákazníkmi
- Nastavenia
- Ako si založiť účet v Zooza?
- Ako sa prihlásiť do aplikácie?
- Ako nasadiť aplikáciu Zooza na váš web?
- Ako si pridať aplikáciu Zooza na plochu telefónu?
- Ako vytvoriť prístup do administrácie?
- Aké role používateľov sú?
- Ako nastaviť zobrazovanie termínov v kalendári na Vašej stránke?
- Ako prispôsobiť registračný formulár?
- Ako nastaviť VOP,GDPR a iné súhlasy?
- Zákaznícky profil
- Lektori
- Videomanuály
- Ako sa vyznať v platbách na registrácii?
- Vytvorenie platobnej šablóny
- Ako pridať platobné šablóny na kurz/skupinu?
- Ako pridať platobnú šablónu na registrácii?
- Ako pridať N termínovú platobnú šablónu na registrácii?
- Ako pridať platobnú šablónu s fixnými splátkami na registráciu?
- Ak sa vyznať v kurzoch?
- Ako vyzerá profil Lektora?
- Ako vyzerá profil klienta?
- Ako začať v zooze?
- Úvod - prihlásenie do aplikácie a prehľad úvodnej stránky
- Prvé nastavenie - prístupy pre členov tímu
- Druhé nastavenie - vytvorenie miesta
- Tretie nastavenie - vytvorenie fakturačných skupín
- Všeobecné nastavenia - max. počet prenesených hodín a extra kapacita v skupinách
- Všeobecné nastavenia - limit pre odhlásenie z plánovanej hodiny
- Všeobecné nastavenia - správa dochádzky pre lektora
- Všeobecné nastavenia - správa dostupnosti
- Vytvorenie kurzu
- Nastavenia kurzov - cena a platby, náhradné hodiny, online registrácia, hodnotenia
- Vytvorenie skupiny a termínov
Ako fungujú otvorené registrácie?
20. 09. 2022
Pri vytváraní kurzu máte možnosť zadať, pre aký typ registrácie je určený – Registrácia na jeden termín, Registrácia na celé obdobie trvania kurzu alebo Otvorená registrácia.
Ako a kedy používať otvorené registrácie?
Otvorené hodiny sú určené pre také kurzy, ktoré síce trvajú dlhšie obdobie, ale chcete dať klientom možnosť si vybrať a zaplatiť len za termín, ktorého sa zúčastnia.
To znamená, že klient sa zaregistruje do kurzu ako takého, no na každý termín, ktorého sa chce zúčastniť sa prihlasuje individuálne v rámci svojho profilu, v dochádzke.
Dalo by sa povedať, že tento typ registrácie je akási permanentka, ale bez vopred zakúpeného kreditu.
Tento typ registrácie je vhodný hlavne pre cvičenia, ktoré nie sú vedené ako pravidelné tréningy, ale ako voľnočasové cvičenia.
Napríklad vediete kurz pilatesu, ktorý trvá od septembra do decembra, ale je na klientovi, na ktorom termíne sa zúčastní v rámci tohto obdobia. Následne, po prihlásení sa na termín, je klientovi vytvorená povinnosť na úhradu podľa Vášho zadania.
Ako vytvoriť otvorenú registráciu?
Pre vytvorenie otvorenej registrácie postupujte nasledovne:
- V záložke Kurzy kliknite na Vytvoriť kurz
- Vpíšte povinné údaje a v časti Typ registrácie vyberte možnosť Otvorená registrácia. Následne kliknite na tlačidlo Uložiť na konci obrazovky.
- Tento kurz naplňte termínmi podľa Vašich prianí. Podrobný postup ako vytvárať termíny nájdete tu: https://podpora.zooza.sk/podpora/sprava-kurzov-a-skupin/vytvaranie-terminov/
Poznámka: Nastavená cena za kurz sa následne doťahuje ako cena za jeden termín. Čiže ak nastavíte cenu 20 eur za kurz, znamená to, že jeden termín z kurzu bude stáť 20 eur.
Ako spravuje dochádzku klient vo svojom profile?
Pri tomto type registrácie si klient spravuje svoju dochádzku vo svojom profile. To znamená, že si v rámci svojho profilu vyberá aj samotné termíny, ktorých sa chce zúčastniť.
Klient sa dostane do svojho profilu prihlásením sa cez Vašu webovú stránku. Následne sa mu zobrazí zoznam kurzov, na ktoré sa registroval.
Po kliknutí na vybraný kurz sa klientovi zobrazí zoznam s termínmi, na ktoré je už prihlásený alebo ktorých sa už zúčastnil, prípadne odhlásil (ak sa nezúčastnil alebo sa neregistroval na žiadny termín, tento zoznam sa zobrazí ako prázdny).
Pre prihlásenie sa na nový termín musí klient kliknúť na tlačidlo Prihlásiť sa termín.
Následne sa klientovi zobrazí zoznam s termínmi, kde vidí aj ich momentálnu obsadenosť a tiež možnosť sa naň prihlásiť.
Po kliknutí na tlačidlo Prihlásiť sa takto vybraný termín zobrazí v jeho dochádzke a automaticky sa vygeneruje pokyn na úhradu. Údaje na platbu a jej stav nájde klient v záložke Platby v rámci svojho profilu.
Poznámka: O každom výbere termínu je klient automaticky informovaný aj notifikačným e-mailom.
Klient má možnosť sa z termínu sa aj odhlásiť a to kliknutím na tlačidlo Odhlásiť v rámci jeho dochádzky. Toto nastavenia má možnosť spraviť za klienta aj organizátor. Odhlásením z termínu sa klientovi zruší povinnosť platby, inak povedané vynuluje sa mu dlh.