Podpora
- Správa kurzov a skupín
- Ako fungujú kurzy, skupiny a termíny?
- Ako vytvoriť ponuku kurzov?
- Čo je to zberný kôš?
- Ako nastaviť individuálne hodiny cez zberný kôš?
- Ako vytvoriť termíny?
- Ako robiť zmeny na termíne v kurze?
- Ako vymazať kurzy?
- Ako pracovať s fakturačnými obdobiami?
- Ako skopírovať kurzy a skupiny?
- Ako pridať 2 lektorov na jednu skupinu?
- Ako vytvoriť ponuku na letné tábory
- Klienti
- Registrácie
- Dochádzka
- Platby a fakturácia
- Ako môžem prijímať platby za kurzy?
- Ako sa orientovať a vyhľadávať v platbách?
- Ako vytvoriť rôzne druhy platieb za kurz?
- Ako priradiť platby k registráciam?
- Čo je to dlžná suma?
- Ako upraviť platby na registrácii?
- Ako dať klientovi zľavu?
- Ako nastaviť automatické generovanie faktúr?
- Ako odosielať faktúry priamo na e-mail?
- Ako vytvoriť permanentky?
- Ako spraviť šúflíky pre platby?
- Komunikácia so zákazníkmi
- Nastavenia
- Ako si založiť účet v Zooza?
- Ako sa prihlásiť do aplikácie?
- Ako nasadiť aplikáciu Zooza na váš web?
- Ako si pridať aplikáciu Zooza na plochu telefónu?
- Ako vytvoriť prístup do administrácie?
- Aké role používateľov sú?
- Ako nastaviť zobrazovanie termínov v kalendári na Vašej stránke?
- Ako prispôsobiť registračný formulár?
- Ako nastaviť VOP,GDPR a iné súhlasy?
- Zákaznícky profil
- Lektori
- Videomanuály
- Ako sa vyznať v platbách na registrácii?
- Vytvorenie platobnej šablóny
- Ako pridať platobné šablóny na kurz/skupinu?
- Ako pridať platobnú šablónu na registrácii?
- Ako pridať N termínovú platobnú šablónu na registrácii?
- Ako pridať platobnú šablónu s fixnými splátkami na registráciu?
- Ak sa vyznať v kurzoch?
- Ako vyzerá profil Lektora?
- Ako vyzerá profil klienta?
- Ako začať v zooze?
- Úvod - prihlásenie do aplikácie a prehľad úvodnej stránky
- Prvé nastavenie - prístupy pre členov tímu
- Druhé nastavenie - vytvorenie miesta
- Tretie nastavenie - vytvorenie fakturačných skupín
- Všeobecné nastavenia - max. počet prenesených hodín a extra kapacita v skupinách
- Všeobecné nastavenia - limit pre odhlásenie z plánovanej hodiny
- Všeobecné nastavenia - správa dochádzky pre lektora
- Všeobecné nastavenia - správa dostupnosti
- Vytvorenie kurzu
- Nastavenia kurzov - cena a platby, náhradné hodiny, online registrácia, hodnotenia
- Vytvorenie skupiny a termínov
Ako upraviť platby na registrácii?
21. 09. 2022
Každú platbu môžete opraviť alebo upraviť. Úpravy je možné realizovať na registráciach samostatne. V tomto prípade upravujete dlžnú sumu. Čo je to dlžná suma nájdete bližšie popísane TU.
Samotnú dlžnú sumu na registrácii je možné upravovať formou zliav (ako zadať zľavu klientovi nájdete TU), pridaním novej platby, vrátením platby či zadaním splátkového kalendára.
Zadanie úhrady
Manuálna úprava platby, teda manuálne zadáte sumu a spôsob akým vám bola platba uhradená. Viac informácii o manuálnej platbe nájdete TU
- V záložke Registrácie vyhľadajte registráciu, na ktorej chcete upraviť platbu.
- V detaile registrácie kliknite na tlačidlo Pridať úhradu.
- Vyplňte požadované polia a kliknite na tlačidlo OK
Úprava platieb
Úpravu platieb viete robiť viacerými spôsobmi. Preto je na Vás akú možnosť si vyberiete.
- V záložke Registrácie vyhľadajte registráciu, na ktorej chcete upraviť platbu.
- V časti Platby kliknite na tlačidlo Zobraziť platby
- Vyberte vami žiadanú možnosť
- Dlžná suma - úprava sumy, akú vám ma klient zaplatiť
- Registračný poplatok - úprava registračného poplatku
- Zľava- úprava dlžnej sumy formou udelenia zľavy
- Splátkový kalendár - úprava hradenia dlžnej sumy cez splátky. Viac informácií ako vložiť splátkový kalendár do registrácie nájdete TU
Po každej úprave dlžnej sumy sa prepočíta aj stav platieb. Môže sa teda stať, že registrácia prejde zo stavu „uhradená“ do stavu „neuhradená“ alebo naopak „preplatená“.
Podrobný rozpis úhrad, ale aj úprav nájdete v časti Výpis transakcií.
Vrátenie/oprava zadanej platby
Stane sa, že platba bola klientom zle uhradená alebo naopak Vami zle zadaná priamo v systéme. V tomto prípade je potrebné upraviť samotnú transakciu. Táto možnosť je dostupná len pre transakcie typu úhrada.
- V záložke Registrácie vyhľadajte registráciu, na ktorej chcete upraviť platbu.
- v časti Výpis transakcií kliknite na tlačidlo Viac pri platbe, ktorú chcete vrátiť/upraviť
- Kliknite na tlačidlo Refundovať platbu
- Zadajte sumu na vrátenie/úpravu a následne kliknite na tlačidlo OK
Poznámka: V tomto prípade opravy úhrady nejde o vrátenie platby klientovi späť na účet. Len o systémovú zmenu. Taktiež sa nemusíte báť, že by klient tieto zmeny videl vo svojom konte. Klient vo svojom profile vidí len výsledné sumy - suma na úhradu, výšku registračného poplatku, výsku zľavy a v prípade splátkového kalendára aj rozpis budúcich platieb.