Podpora
- Správa kurzov a skupín
- Klienti
- Registrácie
- Dochádzka
- Platby a fakturácia
- Ako môžem prijímať platby za kurzy?
- Ako sa orientovať a vyhľadávať v platbách?
- Ako vytvoriť rôzne druhy platieb za kurz?
- Ako priradiť platby k registráciam?
- Čo je to dlžná suma?
- Ako upraviť platby na registrácii?
- Ako dať klientovi zľavu?
- Ako nastaviť automatické generovanie faktúr?
- Ako odosielať faktúry priamo na e-mail?
- Komunikácia so zákazníkmi
- Nastavenia
- Ako si založiť účet v Zooza?
- Ako sa prihlásiť do aplikácie?
- Ako nasadiť aplikáciu Zooza na váš web?
- Ako si pridať aplikáciu Zooza na plochu telefónu?
- Ako vytvoriť prístup do administrácie?
- Aké role používateľov sú?
- Ako nastaviť zobrazovanie termínov v kalendári na Vašej stránke?
- Ako prispôsobiť registračný formulár?
- Zákaznícky profil
- Lektori
- Videomanuály
Ako si nastaviť e-maily zo Zoozy, aby chodili do hlavnej pošty?
10. 01. 2023
Veľakrát sa klienti sťažujú, že im nechodia notifikačné e-maily zo systému. Tieto e-maily totiž môžu skončiť v nevyžiadanej pošte alebo v reklame.
Toto padanie e-mailov do neželaného priečinka je ale ovplyvnené funkcionalitou Gmailu, nie nami. Nakoľko na základe naších zistení, v nevyžiadanej pošte nekončia žiadne e-maily.
Čim viac ľudia budú používajú konkrétny e-mail, tým častejšie sa presunie do primárnej komunikácie. Klienti si môžu takýto e-mail presunúť aj aj sami nasledovne: