fbpx

Podpora

Ako spraviť registráciu za klienta?

20. 09. 2022

Najlepším spôsobom ako vytvoriť registrácie do kurzov je nechať Vašich zákazníkov, aby sa zaregistrovali sami. Občas je však výhodné vytvoriť registráciu za klienta, napríklad na základe telefonického dohovoru. Pre tento a podobné prípady je možné využiť funkciu manuálnej registrácie.

Ako postupovať pri vytvorení registrácie?

Pre vytvorenie manuálnej registrácie, prosím, postupujte nasledovne:

  • V záložke Kurzy kliknite na kurz, v ktorom chcete vytvoriť registráciu
  • Následne prejdite nižšie do časti skupiny (vybraného kurzu) a zvoľte skupinu, do ktorej chcete pridať registráciu. Priamo pri nej je tlačidlo Pridať registráciu
  • Prípadne viete danú skupiny otvoriť kliknutím na jej názov a aj vo vybranej skupine viete kliknúť na tlačidlo Vytvoriť registráciu
  • Následne vyplňte vo formulári údaje o klientovi a kliknite na tlačidlo Vytvoriť v pravom dolnom rohu obrazovky

Poznámka: Rozšírené údaje o registrácii ako napríklad extra polia, alebo poznámky, budete môcť zadávať po vytvorení registrácie.

Čo sa stane ďalej?

Každá registrácia má automaticky nastavený spôsob platby na hotovosť. To či klient zaplatil, je potrebné zaevidovať ručne a to v detaile jeho registrácie.

K takto vytvorenej registrácii neodchádza automaticky žiadna komunikácia na klienta. Predpokladá sa, že potvrdenie o registrácii prípadne výzvu na úhradu pošlete manuálne, či už prostredníctvom aplikácie alebo inou cestou. Všetky následné automatizované funkcie (ako napríklad pripomienky termínov) už budú fungovať štandardne podľa nastavení.

Ak takto registrujete nového zákazníka, tomu sa po otvorení dochádzky zobrazí výzva na odsúhlasenie aktuálnych obchodných podmienok a iných nastavených súhlasov.