Podpora
- Správa kurzov a skupín
- Ako fungujú kurzy, skupiny a termíny?
- Ako vytvoriť ponuku kurzov?
- Čo je to zberný kôš?
- Ako nastaviť individuálne hodiny cez zberný kôš?
- Ako vytvoriť termíny?
- Ako robiť zmeny na termíne v kurze?
- Ako vymazať kurzy?
- Ako pracovať s fakturačnými obdobiami?
- Ako skopírovať kurzy a skupiny?
- Ako pridať 2 lektorov na jednu skupinu?
- Ako vytvoriť ponuku na letné tábory
- Klienti
- Registrácie
- Dochádzka
- Platby a fakturácia
- Ako môžem prijímať platby za kurzy?
- Ako sa orientovať a vyhľadávať v platbách?
- Ako vytvoriť rôzne druhy platieb za kurz?
- Ako priradiť platby k registráciam?
- Čo je to dlžná suma?
- Ako upraviť platby na registrácii?
- Ako dať klientovi zľavu?
- Ako nastaviť automatické generovanie faktúr?
- Ako odosielať faktúry priamo na e-mail?
- Ako vytvoriť permanentky?
- Ako spraviť šúflíky pre platby?
- Komunikácia so zákazníkmi
- Nastavenia
- Ako si založiť účet v Zooza?
- Ako sa prihlásiť do aplikácie?
- Ako nasadiť aplikáciu Zooza na váš web?
- Ako si pridať aplikáciu Zooza na plochu telefónu?
- Ako vytvoriť prístup do administrácie?
- Aké role používateľov sú?
- Ako nastaviť zobrazovanie termínov v kalendári na Vašej stránke?
- Ako prispôsobiť registračný formulár?
- Ako nastaviť VOP,GDPR a iné súhlasy?
- Zákaznícky profil
- Lektori
- Videomanuály
- Ako sa vyznať v platbách na registrácii?
- Vytvorenie platobnej šablóny
- Ako pridať platobné šablóny na kurz/skupinu?
- Ako pridať platobnú šablónu na registrácii?
- Ako pridať N termínovú platobnú šablónu na registrácii?
- Ako pridať platobnú šablónu s fixnými splátkami na registráciu?
- Ak sa vyznať v kurzoch?
- Ako vyzerá profil Lektora?
- Ako vyzerá profil klienta?
- Ako začať v zooze?
- Úvod - prihlásenie do aplikácie a prehľad úvodnej stránky
- Prvé nastavenie - prístupy pre členov tímu
- Druhé nastavenie - vytvorenie miesta
- Tretie nastavenie - vytvorenie fakturačných skupín
- Všeobecné nastavenia - max. počet prenesených hodín a extra kapacita v skupinách
- Všeobecné nastavenia - limit pre odhlásenie z plánovanej hodiny
- Všeobecné nastavenia - správa dochádzky pre lektora
- Všeobecné nastavenia - správa dostupnosti
- Vytvorenie kurzu
- Nastavenia kurzov - cena a platby, náhradné hodiny, online registrácia, hodnotenia
- Vytvorenie skupiny a termínov
Ako spraviť registráciu za klienta?
20. 09. 2022
Najlepším spôsobom ako vytvoriť registrácie do kurzov je nechať Vašich zákazníkov, aby sa zaregistrovali sami. Občas je však výhodné vytvoriť registráciu za klienta, napríklad na základe telefonického dohovoru. Pre tento a podobné prípady je možné využiť funkciu manuálnej registrácie.
Ako postupovať pri vytvorení registrácie?
Pre vytvorenie manuálnej registrácie, prosím, postupujte nasledovne:
- V záložke Kurzy kliknite na kurz, v ktorom chcete vytvoriť registráciu
- Následne prejdite nižšie do časti skupiny (vybraného kurzu) a zvoľte skupinu, do ktorej chcete pridať registráciu. Priamo pri nej je tlačidlo Pridať registráciu
- Prípadne viete danú skupiny otvoriť kliknutím na jej názov a aj vo vybranej skupine viete kliknúť na tlačidlo Vytvoriť registráciu
- Následne vyplňte vo formulári údaje o klientovi a kliknite na tlačidlo Vytvoriť v pravom dolnom rohu obrazovky
Poznámka: Rozšírené údaje o registrácii ako napríklad extra polia, alebo poznámky, budete môcť zadávať po vytvorení registrácie.
Čo sa stane ďalej?
Každá registrácia má automaticky nastavený spôsob platby na hotovosť. To či klient zaplatil, je potrebné zaevidovať ručne a to v detaile jeho registrácie.
K takto vytvorenej registrácii neodchádza automaticky žiadna komunikácia na klienta. Predpokladá sa, že potvrdenie o registrácii prípadne výzvu na úhradu pošlete manuálne, či už prostredníctvom aplikácie alebo inou cestou. Všetky následné automatizované funkcie (ako napríklad pripomienky termínov) už budú fungovať štandardne podľa nastavení.
Ak takto registrujete nového zákazníka, tomu sa po otvorení dochádzky zobrazí výzva na odsúhlasenie aktuálnych obchodných podmienok a iných nastavených súhlasov.