Podpora
- Správa kurzov a skupín
- Ako fungujú kurzy, skupiny a termíny?
- Ako vytvoriť ponuku kurzov?
- Čo je to zberný kôš?
- Ako nastaviť individuálne hodiny cez zberný kôš?
- Ako vytvoriť termíny?
- Ako robiť zmeny na termíne v kurze?
- Ako vymazať kurzy?
- Ako pracovať s fakturačnými obdobiami?
- Ako skopírovať kurzy a skupiny?
- Ako pridať 2 lektorov na jednu skupinu?
- Ako vytvoriť ponuku na letné tábory
- Klienti
- Registrácie
- Dochádzka
- Platby a fakturácia
- Ako môžem prijímať platby za kurzy?
- Ako sa orientovať a vyhľadávať v platbách?
- Ako vytvoriť rôzne druhy platieb za kurz?
- Ako priradiť platby k registráciam?
- Čo je to dlžná suma?
- Ako upraviť platby na registrácii?
- Ako dať klientovi zľavu?
- Ako nastaviť automatické generovanie faktúr?
- Ako odosielať faktúry priamo na e-mail?
- Ako vytvoriť permanentky?
- Ako spraviť šúflíky pre platby?
- Komunikácia so zákazníkmi
- Nastavenia
- Ako si založiť účet v Zooza?
- Ako sa prihlásiť do aplikácie?
- Ako nasadiť aplikáciu Zooza na váš web?
- Ako si pridať aplikáciu Zooza na plochu telefónu?
- Ako vytvoriť prístup do administrácie?
- Aké role používateľov sú?
- Ako nastaviť zobrazovanie termínov v kalendári na Vašej stránke?
- Ako prispôsobiť registračný formulár?
- Ako nastaviť VOP,GDPR a iné súhlasy?
- Zákaznícky profil
- Lektori
- Videomanuály
- Ako sa vyznať v platbách na registrácii?
- Vytvorenie platobnej šablóny
- Ako pridať platobné šablóny na kurz/skupinu?
- Ako pridať platobnú šablónu na registrácii?
- Ako pridať N termínovú platobnú šablónu na registrácii?
- Ako pridať platobnú šablónu s fixnými splátkami na registráciu?
- Ak sa vyznať v kurzoch?
- Ako vyzerá profil Lektora?
- Ako vyzerá profil klienta?
- Ako začať v zooze?
- Úvod - prihlásenie do aplikácie a prehľad úvodnej stránky
- Prvé nastavenie - prístupy pre členov tímu
- Druhé nastavenie - vytvorenie miesta
- Tretie nastavenie - vytvorenie fakturačných skupín
- Všeobecné nastavenia - max. počet prenesených hodín a extra kapacita v skupinách
- Všeobecné nastavenia - limit pre odhlásenie z plánovanej hodiny
- Všeobecné nastavenia - správa dochádzky pre lektora
- Všeobecné nastavenia - správa dostupnosti
- Vytvorenie kurzu
- Nastavenia kurzov - cena a platby, náhradné hodiny, online registrácia, hodnotenia
- Vytvorenie skupiny a termínov
Ako skopírovať kurzy a skupiny?
03. 01. 2023
Vieme, že veľakrát sa vám kurzy a skupiny v rámci nich opakujú. Na to, aby ste ich nemuseli vždy nanovo nastavovať je tu pre vás pripravená funkcionalita kopírovania.
Kopírovanie môžete použiť na úrovni kurzu a skupiny. Pri kopírovaní máte vždy možnosť zmeniť základné nastavenia a skopírovať aj termíny či registrácie. Túto funkcionalitu viete použiť na akomkoľvek type kurzu alebo skupiny.
Kopírovanie kurzu
Pre kopírovanie kurzu postupujte nasledovne:
- v prehľade kurzov kliknite pri konkrétnom kurze, ktorý si želáte skopírovať na tlačidlo "Kopírovať"
alebo po otvorení kurzu kliknite na "Kopírovať kurz"
- Následne si upravte názov a vyberajte voľby podľa Vašej potreby.
Kopírovanie skupiny
Pre kopírovanie skupiny postupujte nasledovne:
- vo vybranej skupine kliknite na tlačidlo "Kopírovať"
- Následne editujte a vyberajte voľby podľa Vašej potreby. Upravte si názov na iný ak kopírujete skupinu kvôli vytvoreniu novej - inej. Alebo si nechajte pôvodný názov (iba odstráňte text "Kópia") a skopírujte rovnakú skupinu do ďalšieho fakturačného obdobia
- Počas kopírovania môžete a nemusíte zmeniť Lokalitu, Lektora, Kapacitu skupiny, Zobrazenie v online registrácií či Kopírovanie nastavení platobných šablón.
- Ďalej sa môžete rozhodnúť či chcete kopírovať aj termíny. Viete ich jednoducho posunúť na nový prvý termín, nastaviť si zmenu v čase alebo ponechať rovnaký čas a nové termíny sa jednoducho na pár klikov vytvoria. Môžete si aj zobraziť náhľad nových termínov a uistiť sa či je všetko v poriadku.
- Takisto sa môžete pri kopírovaní rozhodnúť, či si želáte spolu so skupinou skopírovať aj registrácie. To sa zvykne robiť pri kopírovaní skupiny, ktorá vo viac-menej nezmenenom zložení chce pokračovať aj v nasledujúcom fakturačnom období. Ak sa niekto rozhodne nepokračovať, jednoducho mu individuálne registráciu vymažete. Hlavne, že už máte väčšinu klientov skopírovaných 😉
Poznámka: V prípade, že budete kopírovať spolu so skupinou aj registrácie, je potrebné si uvedomiť, že sa jedná o kopírovanie nie prenos. To znamená, že registráciam sa neprenesú kredity, náhradné hodiny ani platby. Registráciám sa vytvorí nové číslo registrácie s úplne čistými údajmi o kreditoch a platbách. V prípade, že potrebujete klienta presunúť do inej skupiny a chcete zachovať údaje o platbách či kreditoch, je potrebné použiť funkcionalitu Presunúť klienta, ktorú nájdete v detaile registrácie.