Podpora
- Správa kurzov a skupín
- Ako fungujú kurzy, skupiny a termíny?
- Ako vytvoriť ponuku kurzov?
- Čo je to zberný kôš?
- Ako nastaviť individuálne hodiny cez zberný kôš?
- Ako vytvoriť termíny?
- Ako robiť zmeny na termíne v kurze?
- Ako vymazať kurzy?
- Ako pracovať s fakturačnými obdobiami?
- Ako skopírovať kurzy a skupiny?
- Ako pridať 2 lektorov na jednu skupinu?
- Ako vytvoriť ponuku na letné tábory
- Klienti
- Registrácie
- Dochádzka
- Platby a fakturácia
- Ako môžem prijímať platby za kurzy?
- Ako sa orientovať a vyhľadávať v platbách?
- Ako vytvoriť rôzne druhy platieb za kurz?
- Ako priradiť platby k registráciam?
- Čo je to dlžná suma?
- Ako upraviť platby na registrácii?
- Ako dať klientovi zľavu?
- Ako nastaviť automatické generovanie faktúr?
- Ako odosielať faktúry priamo na e-mail?
- Ako vytvoriť permanentky?
- Ako spraviť šúflíky pre platby?
- Komunikácia so zákazníkmi
- Nastavenia
- Ako si založiť účet v Zooza?
- Ako sa prihlásiť do aplikácie?
- Ako nasadiť aplikáciu Zooza na váš web?
- Ako si pridať aplikáciu Zooza na plochu telefónu?
- Ako vytvoriť prístup do administrácie?
- Aké role používateľov sú?
- Ako nastaviť zobrazovanie termínov v kalendári na Vašej stránke?
- Ako prispôsobiť registračný formulár?
- Ako nastaviť VOP,GDPR a iné súhlasy?
- Zákaznícky profil
- Lektori
- Videomanuály
- Ako sa vyznať v platbách na registrácii?
- Vytvorenie platobnej šablóny
- Ako pridať platobné šablóny na kurz/skupinu?
- Ako pridať platobnú šablónu na registrácii?
- Ako pridať N termínovú platobnú šablónu na registrácii?
- Ako pridať platobnú šablónu s fixnými splátkami na registráciu?
- Ak sa vyznať v kurzoch?
- Ako vyzerá profil Lektora?
- Ako vyzerá profil klienta?
- Ako začať v zooze?
- Úvod - prihlásenie do aplikácie a prehľad úvodnej stránky
- Prvé nastavenie - prístupy pre členov tímu
- Druhé nastavenie - vytvorenie miesta
- Tretie nastavenie - vytvorenie fakturačných skupín
- Všeobecné nastavenia - max. počet prenesených hodín a extra kapacita v skupinách
- Všeobecné nastavenia - limit pre odhlásenie z plánovanej hodiny
- Všeobecné nastavenia - správa dochádzky pre lektora
- Všeobecné nastavenia - správa dostupnosti
- Vytvorenie kurzu
- Nastavenia kurzov - cena a platby, náhradné hodiny, online registrácia, hodnotenia
- Vytvorenie skupiny a termínov
Ako importovať klientov?
20. 09. 2022
Krok 1. Príprava
Pred samotným importovaním, je potrebné vytvoriť všetky cieľové skupiny, kam chcete vašich zákazníkov vložiť.
Následne si pripravte v Exceli tabuľku a dodržte pritom nasledovný formát:
Názov stĺpca | Hodnota | Poznámka |
Meno | Ján | Povinné |
Priezvisko | Kučeravý | Povinné |
Telefón | 0908 000 000 | Povinné |
jan@zooza.sk | Povinné | |
Dátum narodenia | 14. 06. 2000 | Nepovinné. Podporované sú tieto formáty: DD. MM. RRRR a RRRR-MM-DD. Extra pole – bude vyplnené, len ak je toto pole zapnuté na kurze |
Celé meno | Alfonz kučeravý | Nepovinné. Extra pole – bude vyplnené, len ak je toto pole zapnuté na kurze |
Adresa | Na mlynoch 5 | Nepovinné. Extra pole – bude vyplnené, len ak je toto pole zapnuté na kurze |
Poznámka | Dajte nás prosím do skupiny s Jožkom | Nepovinné. Poznámka klienta k jeho registrácii (nie interná poznámka) |
Skupina | Plávanie. Štvrtky o 14hod s Peťkou | Nepovinné. Textová identifikácia skupiny aby sa vám zoznam zákazníkov lepšie triedil. |
Miesto | Centrála | Nepovinné. Textová identifikácia lokality aby sa vám zoznam zákazníkov lepšie triedil. |
To znamená, že si v Exceli vytvoríte tabuľku, ktorá bude vyzerať nasledovne:
Takto pripravenú tabuľku uložte do formátu CSV. Výsledný súbor potom vyzerá takto.
Krok 2. Import
V aplikácii v časti Registrácie nájdete v hornom menu voľbu Import.
Aplikácia vás vyzve na vloženie súboru so zoznamom zákazníkov:
Následne po úspešnom spracovaní súboru vás aplikácia vyzve na zadefinovanie formátu dátumu narodenia (ak je v súbore prítomný).
Zároveň vám ponúkne voľbu automatického zoradenia zákazníkov podľa atribútu:
To znamená, že vám aplikácia automaticky vytvorí množiny zákazníkov. Následne každej takejto množine budete priraďovať skupiny, ktoré ste si v kroku jeden vytvorili v aplikácii.
Počet nájdených záznamov v tomto prípade znamená počet unikátnych Skupín a Miest, ktoré obsahuje váš importovaný súbor.
Po kliknutí na tlačidlo Pokračovať, sa zoznam importovaných zákazníkov rozdelí do skupín automaticky. Ak ste zvolili voľbu „Nezoskupovať, registrácie pridelím do skupín manuálne“, vytvorí sa jedna množina a všetci zákazníci sa priradia jednej skupine:
Červené orámovanie symbolizuje, že ešte nebola vybraná skupina zadefinovaná v aplikácii.
Kliknutím na tlačidlo Vybrať skupinu, si môžete zvoliť skupinu zadefinovanú v aplikácii. Po úspešnom výbere skupiny, sa množina zafarbí na zeleno:
Znamená to, že všetci zákazníci v tejto množine, budú po importe priradení presne k tejto skupine.
Ostáva už len stlačiť tlačidlo Spustiť Import.
V tejto chvíli sa zapíšu všetky zákaznícke dáta do systému. No aby z týchto dát vznikli plnohodnotné registrácie, je potrebné aby zákazníci urobili ešte jeden krok, potvrdili registráciu.
Krok 3. Potvrdenie registrácie
Keďže je potrebné aby zákazníci sami súhlasili s vyžadovanými súhlasmi a zároveň overili platnosť svojich osobných údajov, po importe im príde email s pozvánkou do systému: výzvou na dokončenie registrácie. Tento email si môžete prispôsobiť v časti Komunikácia : Emailové šablóny.
V emaile je uvedené tlačidlo. Po kliknutí na toto tlačidlo sa zákazník dostáva na zjednodušený registračný formulár. V prípade ak nemáme v systéme všetky jeho údaje, systém si ich dopýta. V opačnom prípade stačí odsúhlasiť povinné súhlasy a import je tým pádom dokončený.
Kontrola importu
Aplikácia poskytuje aj prehľad importovaných dávok. V časti Registrácie : Import sa pod tlačidlom na nahratie súboru nachádza voľba „Zobraziť predošlé importy“.
Tu nájdete zoznam všetkých dávok, ktoré ste importovali:
Každá dávka sa dá rozkliknúť a dá sa zistiť stav importu a aj to, či zákazník už potvrdil alebo nepotvrdil svoju pozvánku do systému.