Podpora
- Správa kurzov a skupín
- Klienti
- Registrácie
- Dochádzka
- Platby a fakturácia
- Ako môžem prijímať platby za kurzy?
- Ako sa orientovať a vyhľadávať v platbách?
- Ako vytvoriť rôzne druhy platieb za kurz?
- Ako priradiť platby k registráciam?
- Čo je to dlžná suma?
- Ako upraviť platby na registrácii?
- Ako dať klientovi zľavu?
- Ako nastaviť automatické generovanie faktúr?
- Ako odosielať faktúry priamo na e-mail?
- Komunikácia so zákazníkmi
- Nastavenia
- Ako si založiť účet v Zooza?
- Ako sa prihlásiť do aplikácie?
- Ako nasadiť aplikáciu Zooza na váš web?
- Ako si pridať aplikáciu Zooza na plochu telefónu?
- Ako vytvoriť prístup do administrácie?
- Aké role používateľov sú?
- Ako nastaviť zobrazovanie termínov v kalendári na Vašej stránke?
- Ako prispôsobiť registračný formulár?
- Zákaznícky profil
- Lektori
- Videomanuály
Ako zbierať dôvod odhlásenia z termínu?
23. 09. 2022
Kvôli pandemickej situácii sme vyvinuli možnosť zbierania dôvodov odhlásenia z hodiny od zákazníkov. Prečo sa odhlasujú z jednotlivých termínov.
Pri odhlasovaní si tak môžu vybrať z nasledovných troch možností:
- Choroba
- Odcestovanie
- Bez udania dôvodu
Samotné zbieranie dôvodov odhlásenia je nutné aktivovať. Bez aktivácie sa pre zákazníkov nič nemení.
Ako ručne zaznamenávať dôvody odhlásenia v aplikácii?
V aplikácii je možné dôvody odhlásenia zaznamenať na dvoch miestach:
- Na detaile registrácie v záložke Dochádzka
- Na detaile termínu
Zaznamenávať dôvody môžete manuálne. Pokiaľ nie je zaznamenávanie dôvodov aktivované v profile, klienti formulár na zaznamenanie dôvodu neuvidia.
Poznámka: Klienti samotný dôvod odhlásenia nevidia za žiadnych okolností. Bez ohľadu na to, či je zbieranie dôvodov aktivované alebo nie.
Ako aktivovať zbieranie dôvodov v profile klienta?
V záložke Nastavenia kliknite na možnosť Registračné formuláre, časť Profil.
V časti Dôvod odhlásenia zvoľte jednu z troch možností:
- Nezbierať
- Dôvody odhlásenia sa v profile klienta nezbierajú
- Pred odhlásením
- Po odhlásení
Najväčší rozdiel medzi ostatnými dvoma možnosťami je v tom, že v prvom prípade je dôvod odhlásenia povinný a zákazník ho musí zadať, aby sa mohol odhlásiť. Pri druhej, je odovzdanie dôvodu odhlásenia dobrovoľné.
Zbieranie dôvodu z odhlásenia pred odhlásením z termínu
V čase, kedy sa zákazník rozhodne odhlásiť, sa mu zobrazí formulár, ktorý ho vyzve na zadanie dôvodu.
Zákazník si vyberie jednu z možností a kliknutím na tlačidlo Odhlásiť sa odhlási z termínu.
Zbieranie dôvodu z odhlásenia po odhlásení sa z termínu
Rovnaký postup sa zopakuje pri zbere dôvodu po odhlásení len s tým rozdielom, že klient je najskôr odhlásený a formulár sa zobrazí až následne.