Podpora
- Správa kurzov a skupín
- Ako fungujú kurzy, skupiny a termíny?
- Ako vytvoriť ponuku kurzov?
- Čo je to zberný kôš?
- Ako nastaviť individuálne hodiny cez zberný kôš?
- Ako vytvoriť termíny?
- Ako robiť zmeny na termíne v kurze?
- Ako vymazať kurzy?
- Ako pracovať s fakturačnými obdobiami?
- Ako skopírovať kurzy a skupiny?
- Ako pridať 2 lektorov na jednu skupinu?
- Ako vytvoriť ponuku na letné tábory
- Klienti
- Registrácie
- Dochádzka
- Platby a fakturácia
- Ako môžem prijímať platby za kurzy?
- Ako sa orientovať a vyhľadávať v platbách?
- Ako vytvoriť rôzne druhy platieb za kurz?
- Ako priradiť platby k registráciam?
- Čo je to dlžná suma?
- Ako upraviť platby na registrácii?
- Ako dať klientovi zľavu?
- Ako nastaviť automatické generovanie faktúr?
- Ako odosielať faktúry priamo na e-mail?
- Ako vytvoriť permanentky?
- Ako spraviť šúflíky pre platby?
- Komunikácia so zákazníkmi
- Nastavenia
- Ako si založiť účet v Zooza?
- Ako sa prihlásiť do aplikácie?
- Ako nasadiť aplikáciu Zooza na váš web?
- Ako si pridať aplikáciu Zooza na plochu telefónu?
- Ako vytvoriť prístup do administrácie?
- Aké role používateľov sú?
- Ako nastaviť zobrazovanie termínov v kalendári na Vašej stránke?
- Ako prispôsobiť registračný formulár?
- Ako nastaviť VOP,GDPR a iné súhlasy?
- Zákaznícky profil
- Lektori
- Videomanuály
- Ako sa vyznať v platbách na registrácii?
- Vytvorenie platobnej šablóny
- Ako pridať platobné šablóny na kurz/skupinu?
- Ako pridať platobnú šablónu na registrácii?
- Ako pridať N termínovú platobnú šablónu na registrácii?
- Ako pridať platobnú šablónu s fixnými splátkami na registráciu?
- Ak sa vyznať v kurzoch?
- Ako vyzerá profil Lektora?
- Ako vyzerá profil klienta?
- Ako začať v zooze?
- Úvod - prihlásenie do aplikácie a prehľad úvodnej stránky
- Prvé nastavenie - prístupy pre členov tímu
- Druhé nastavenie - vytvorenie miesta
- Tretie nastavenie - vytvorenie fakturačných skupín
- Všeobecné nastavenia - max. počet prenesených hodín a extra kapacita v skupinách
- Všeobecné nastavenia - limit pre odhlásenie z plánovanej hodiny
- Všeobecné nastavenia - správa dochádzky pre lektora
- Všeobecné nastavenia - správa dostupnosti
- Vytvorenie kurzu
- Nastavenia kurzov - cena a platby, náhradné hodiny, online registrácia, hodnotenia
- Vytvorenie skupiny a termínov
Ako nastaviť automatické generovanie faktúr?
21. 09. 2022
Ako funguje generovanie faktúr?
Faktúry sa generujú automaticky vždy, keď na registrácii alebo objednávke nastane zmena stavu platby na Uhradené. To znamená, že k jednej registrácii môže vzniknúť aj viac faktúr. Ak napríklad zákazník uhradí dlžnú sumu 50€ a týmto vyrovná svoj dlh, vygeneruje sa faktúra. Ak v priebehu kurzu dôjde k situácii, že zákazník sa presunie do skupiny v hodnote 70€ a následne doplatí zostávajúcich 20€, vygeneruje sa ďalšia faktúra.
Všetky faktúry sú vystavené vždy na celú dlžnú sumu, to znamená, že v príklade uvedenom vyššie, bude vystavená prvá faktúra v hodnote 50€ a druhá faktúra v hodnote 70€.
Ako sa zobrazujú faktúry?
Faktúry sa zobrazujú na detaile registrácie
a zároveň sa zobrazujú zákazníkovi v jeho profile v záložke Platby.
Ako to nastaviť?
V aplikácii v časti Nastavenia kliknite na možnosť Fakturačné profily.
Následne kliknite na možnosť Povoliť generovanie faktúr.
Poznámka: V tejto časti si môžete nastaviť aj poradové číslo faktúry, od ktorého chcete, aby sa začalo číslovanie. Toto nastavenie môže byť dôležité z pohľadu vedenia účtovníctva.
V tejto sekcii je možné nastaviť aj Vaše fakturačné údaje. V prípade potreby je možné si vytvoriť aj viac fakturačných profilov. Toto nastavenie využijete, ak chcete niektoré kurzy fakturovať na iné fakturačné údaje.