fbpx

Slovenskí lektori a tvorcovia kurzov objavujú nový administratívny systém zo Slovenska. Aj na predaj svojich online kurzov a produktov.

To, čo sa pred pár rokmi zdalo ako nevyriešiteľný problém pre tvorcov kurzov a lektorov, sa dnes javí ako raz a navždy vybavené. Administrácia pravidelných stretnutí a kurzov, ich organizácia s platbami a komunikácia s klientom má nový ucelený systém vytvorený Slovákmi.

Už pri 100 členoch či klientoch môže byť práca lektora skôr v organizácii jeho kurzov ako o tom, čo rád robí a prečo sa svojmu projektu pôvodne začal venovať. Vášeň sa viac mení na praktickosť a starosti bez konca. Pred 5 rokmi začali Slováci vyvíjať systém na mieru pre pravidelné cvičenia a stretnutia s dochádzkou, organizáciou náhradných hodín, vytváraní registrácií klientov či ich presunov medzi rôznymi skupinami.

Po piatich rokoch systém zabezpečilo už 80 000 registrácii, ktoré patria pod desiatky projektov – vzdelávacích, športových, tvorivých, poradenských a rôznych iných. Počas týchto rokov sa z dochádzkového systému stal komplexný pomocník vo všetkých oblastiach tam, kde vie byť automatizovaný systém užitočný.

Samozrejme, zostáva viac priestoru na vzťahy medzi tvorcom kurzov a členmi, systém dáva možnosti na ich budovanie.

Prehľad je kľúč k úspechu

Pre tvorcov kurzov a riadenie projektov je najdôležitejšie mať prehľad o všetkom a na jednom mieste. “Zooza premieňa skúsenosti našich klientov s ich členmi na prehľadný systém a funkcie. Mať prehľad a možnosti na ne reagovať šetrí čas tak klientom ako ich členom. To je to, čo nás motivuje,” dopĺňa Michal Dodok, spoluzakladateľ platformy Zooza.

Prehľad členov a skupín umožňuje adresne odosielať e-mailové pripomienky či zasielanie hromadných správ. Ak klienti Zooza potrebujú svojich členov rýchlo o niečom informovať, pošlú im jednoducho SMS. Všetko adresne a priamo zo systému na pár klikov z počítača či z mobilu administrátora či lektora.

Ponuka kurzov a stretnutí za pár klikov

Vymyslieť kurz pre dospelých či deti chce mesiace až roky skúseností tvorcu kurzov, nehovoriac o neustálom vylepšovaní svojej zručnosti, a teda projektu a neustáleho vylepšovania. Vytvoriť ponuku na registráciu pre budúcich členov je vecou pár klikov a niekoľkých minút. Platforma Zooza už na základe skúseností vie, aké podmienky nastaviť a sprevádza administrátora v postupných krokoch. Podmienky, maximálny počet ľudí, aké polia vypĺňať, možnosť nahradiť si hodinu, koľkokrát, kde a u koho až po nastavenie podmienok pre získavanie automatickej spätnej väzby, všetko prehľadne zobrazené, dostupné.

“Počas registrácie budúci člen v žiadnom momente neodíde zo stránky tvorcu kurzu, všetko sa deje na jeho stránke. Našim záujmom je podporovať značku klienta a jeho vzťah s členmi, preto prinášame niečo, čo je vo svete systémov výnimočné a unikátne. Na to sme hrdí a oceňujú to aj naši klienti”, dopĺňa Michal Dodok a dodáva: “ak klient stránku nemá, vieme ju samozrejme pripraviť na mieru plne integrovanú s platformou Zooza na počkanie”. Takéto stránky pripravili aj pre Baby Balance či MontesEvi.

Svetovo unikátny spôsob prihlásenia do profilu ako súčasť stránky

Platforma Zooza ponúka aj niečo, čo mnohé systémy môžu len závidieť alebo naschváľ týmto smerom neuvažujú. Zooza vytvára profil člena priamo na stránke prevádzkovateľa kurzov, kde si môžu členovia sami riadiť dochádzku, či prezerať históriu kuzov či zakúpených produktov. “Sme hrdí na skutočne premakaný a tisíckami udalostí overený a vylepšený systém náhradných hodín nastavených podľa všetkých možných parametrov, aké zvyknú nastať,” upresňuje možnosti v profile Michal Dodok. Táto funkcionalita je vhodná najmä pre pravidelné skupinové cvičenia či stretnutia. Jej súčasťou je možnosť kopírovania členov medzi skupinami či kurzami.

Každá registrácia má svoju vlastnú podstránku so základnými údajmi, ktorú je možné editovať. “Je to taká karta klienta, ako ju nazývame. Zoznam takýchto kariet klientov alebo teda členov je možné ľubovone filtrovať, napríklad podľa stavu platieb, a podľa zoznamu klientov napríklad osloviť mailom či cez SMS,” dopĺňa spoluzakladateľ platformy.

Prehľadné prijímanie platieb a správa peňazí

“Sú to platby, prehľad v nich,” odpovedá Michal Dodok na otázku, čo je najzávažnejší problém tvorcov kurzov. Platobná disciplína môže byť najmä z dôvodov neprehladnosti existenčný problém každého projektu. Platforma Zooza na to reaguje modernou platobnou bránou, funkciami na spracovanie platieb a systémom upozornení tak pre člena ako aj pre administrátora. Medzi najnovšie vychytávky patrí aj fakturačný systém, ktorý je súčasťou platformy, za čo poďakujú nielen majitelia kurzov, ale aj ich účtovníci.

Ako predávať videá online? Konečne aj na Slovensku

Ešte donedávna nebolo možné jednoducho predávať online obsah, videá či ebooky inak ako vlastným systémom. Platforma Zooza priniesla jednoduchý spôsob ako predávať online kurzy či digitálne produkty. Navyše absolútne zabezpečené a určené len pre členov bez možnosti nechceného stiahnutia či nechceného šírenia.

“Cez jednoduchý objednávkový formulár v kombinácii s profilom na stránke sme vyriešili dlhodobý problém. Najviac dopytov prirodzene prišlo na začiatku pandémie. Dnes je systém plne funkčný a pripravený predávať jednotlivé videá až po videokurzy,” zdôrazňuje Michal Dodok. Systém dokáže vytvoriť jednoduchý objednávkový formulár, ktorý je prepojený so stránkou a s platformou Zooza, ktorá objednávky zbiera a sprístupňuje zakúpený obsah jeho majiteľovi. Majiteľ dostáva potvrdenie v prípade potreby aj faktúru.

Zo spracovaním a fungovaním online predaja sú spokojní aj klienti. “Teším sa, že sme so Zoozou na seba koncom minulého roka narazili. Je to dokonalé splynutie duší, neskutočne si rozumieme 🙂 Zooza je platforma aj na zobrazovanie audiovizuálneho obsahu. Veeeeľmi dlho predlho som hľadala najlepší spôsob, akým obsah nášho DVD „Zapleť sa“ sprístupniť aj tým „jablkovým“, čo nemajú na čom prehrávať dvd-čka. No a … vuoila … už to je vďaka Zooze možné,” odporúča systém Slávka Dvořáková, tvorca projektu Slavkine.sk.

Ako rýchlo je platforma Zooza na vašom webe? Do 10 minút

Najlepšie na systéme je, že je pripravený a sprevádzkovateľný do 10 minút, nie je to žiadna veda ani technologický problém. Systém má predpripravené šablóny, takže do ďalších 10 minút je teoreticky možné začať aj s predajom a registráciami. “Vždy sa radi stretneme s klientom aspoň cez online, sme komunita priateľov, ide nám o spoločnú vec, múdrejšiu, zdravšiu a sebavedomejšiu spoločnosť. Sme pripravení sa venovať a pre našich klientov sa zlepšovať,” uzatvára Michal Dodok.

V prípade online predajov sa dokonca neplatí za počet klientov, ale za použitie platobnej brány a fakturačného systému sa uplatňuje poplatok 3% z každej transakcie. Takže za Zooza sa platí len vtedy, keď sa naozaj využíva a klientom pomáha zarábať.

Máte záujem o bezplatnú konzultáciu o možnostiach systému pre vás?

Kontaktujte nás a prezradíme vám viac.