fbpx

Toto je veľmi dôležitý podcast, odporúčam počúvať až do konca. Obrovské tipy a triky z marketingu napasované priamo na projekty tvorcov kuzov.

Jano Šifra je skúsený marketér, majiteľ Folk Publishing. Svoju profesiu marketéra zameriava na stratégiu značky a nastavenie tvorby obsahu značky.

Jeho názory a prejav sú mi blízke aj preto, lebo je ľudský a praktický. Hoci je veľmi sčítaný, nepristupuje k marketingu využívajúc komplikované schémy a paradigmy. Iba sa nimi inšpiruje a sedliackym rozumom prekladá.

Preto si myslím, že vás jeho informácie o tom, ako šíriť a budovať značku veľmi zaujmú a som presvedčený, že budú pre váš projekt prínosné.

V podcaste sme spomínali, že najdôležitejšie si je definovať hodnotu svojho príbehu, tá má vychádzať najmä z vášho vnútra a zároveň má prinášať zmenu nie len osobnostnú, ale aj kultúrnu a spoločenskú zmenu. Keďže žijeme v spoločnom priestore.

V diskusii spomenul viaceré prístupy, najviac ma zaujalo 5 spôsobov ako šíriť hodnotu (najmä úžas, amusement a ďalšie).

Ďalšie spomínané odkazy:
Metodológia vytvárania značky a hodnoty cez framework CreatValeu od Milana Šemeláka
Predávaj úspešne od Herberta N. Cassona
Folk Publishing

Zooza podcast je určený pre tvorcov kurzov, cvičení a iných milých stretnutí. Rozprávame sa so skutočnými lídrami o lídroch, ktorým chceme aspoň malou troškou priniesť svetlo do tém ako marketing, technológie či inšpirácie priamo od najúspešnejších lídrov na Slovensku.

Moje meno je Michal Dodok a v marketingu sa pohybujem už 12 rokov, robil som na strane klienta popredných slovenských značiek, ale 4 roky svoj voľný čas venujem rozvoju projektu Zooza. Platforme určenej pre rozvoj projektov tvorcov kurzov. Rozhodli sme sa s Martinom Rapavým urobiť dôležitý krok pre ešte výraznejšiu podporu. Milujeme túto komunitu. Sú to dôležití ľudia. Viac si prečítajte na blogoch http://zooza.sk/

Mohlo by sa vám páčiť: