fbpx
Blog Podcast

Silvia Érseková: Ako riešiť situácie počas skupinových stretnutí

Silvia Érseková má úžasný príbeh plný odhodlania, ale aj chýb a ponaučení. Je detskou psychologičkou, ktorá sa rozhodla ísť s kožou na trhu a prinášať svoje skúsenosti a vedomosti medzi rodičov. Silvia Érseková založila projekt odetoch.sk a je aktívnou prednášajúcou vo svojom kočovnom projekte Na káve so psychologičkou, s ktorým navštevuje rôzne miesta Slovenska. V …

Blog Podcast

Ako pracovať so svojim príbehom a značkou s Janom Šifrom

Toto je veľmi dôležitý podcast, odporúčam počúvať až do konca. Obrovské tipy a triky z marketingu napasované priamo na projekty tvorcov kuzov. Jano Šifra je skúsený marketér, majiteľ Folk Publishing. Svoju profesiu marketéra zameriava na stratégiu značky a nastavenie tvorby obsahu značky. Jeho názory a prejav sú mi blízke aj preto, lebo je ľudský a …

Blog

4 myšlienky po kríze

Ľudia sú spoločenské tvory. Nedokážeme žiť bez ostatných. Azda preto je najväčším trestom vo väzeniach „samotka“. Opatrenia sa uvoľňujú, takým spôsobom, ktorému ťažko rozumieť, ale dá sa predpokladať, že sa už pomaly všetci rozbehnete ku svojim klientom. Pred tisíckami rokov sme si navzájom vyberali blchy a tým aj zmiešavali holobiom, čo sú všetky tie miliardy miliárd baktérii na …

Blog Podcast

Ako vytvoriť úspešný projekt so Sašou Ragas

Je málo ľudí ako je ona. Ale malo by ich byť viac. Musí. Poďte sa inšpirovať. Práve máte možnosť si vypočuť a absolovať „vysokú školu“ ako založiť a rozbehnúť projekt skupinových kurzov, cvičení a prednášok a stať sa tak dôležitým lídrom, tvorcom kurzov. Vypočujte si Zooza podcast so Sašou Ragas. Saša Ragas založila projekt Baby …

Blog

Vitajte v novej dobe videí

V platforme Zooza pribudla nová funkcionalita s videami. Bola to rýchla jazda. 🙂 Zdá sa však, že nové spoločenské okolnosti budú priať práve takémuto spôsobu tvorby kurzov a cvičení. Aj preto sme pripravení rozvíjať túto funkcionalitu aj naďalej. S touto službou prichádzajú aj nové možnosti ako rozvíjať Váš projekt, vzťah a komunikáciu s klientami. Budeme sa …

Blog

O potrebe adaptácie

Súčasná koronkríza je obdobím absolútnej zmeny toho, čo sme poznali. Je zrejmé, že sú firmy a aktivity, ktoré budú zasiahnuté viac ako iné. Ale zasiahnuté budú všetky a všetci.  Vôbec pritom nezáleží, či je koronavírus nebezpečný alebo nie. Jeho ekonomický dopad bude tvrdý. Schopnosť prežitia závisí od akcie a adaptácie. Stále však vo svojom okolí …

Blog

Ako si zachrániť biznis a prežiť krízu

Som skoro odpadol, keď som si čítal zoznam spoločností, ktoré vznikli počas krízy. Sú medzi nimi naozaj veľké mená. Všetky krízy čistia trh a naozaj nechajú len tých najlepších. (Magazí Fortune 1929, Wal Disney Company 1929, Hewlett-Packard 1935, Protect and Gamble (1837), Microsoft 1973–1975) či LinkedIn 2002. Zdá sa, že dôležité je v krízových situáciách nepanikáriť (ako …

Blog

Aj tragédia môže byť príležitosť

Tento článok plný citátov píšem v čase, keď na Slovensku sa život spomalil kvôli koronavírusu. Ľudia sú v podstate v karanténe a nemôžu sa (nemali by sa) stretávať. Obdivujem ľudí, ktorí sa správajú podľa toho, čo je pre nich správne a v zapeklitých situáciách si volia niekedy aj nevýhodné rozhodnutia. Je dôležitejšie urobiť správnu vec …